I miss you...



Typ 4 år gammal videoblogg...
om några veckor är det ETT ÅR sen jag träffade han senast :'( ... minns hur de var då jag inte träffade han från 22 juli 2007 till 26 oktober 2008 . minns hur glaaaaad jag var den dagen då jag väl träffade han och hur bra den var, åkte 3 timmar med buss , han sjöng en låt, på signeringen sa han att han kom ihåg mig (jag trodde inte de var sant efter att jag inte träffat han på så lång tid ) & vi tog bild och ja allt var så underbart! <3

JAG MÅSTE TRÄFFA HAN I ÅR NÅNSTANNS!! men vet inte än var, eller hur jag ska lösa det.. men jag ska lösa det. :D

jag börjar bloggar när jag sovit om förra veckan & i måndags  :'D


TIM <3 Min nya kärlek typ. nej men han är sjukt fin <3
Photo by: Jacob Schou


Puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0