dag 62 efter operationen

Måndag (dag 62)
Måndag! ny dag, ny vecka.. och exakt två månad sen tandoperationen. att det gått 62 dagar sen känns bra, jag märker nästan inte av att jag opererat ibland känns det lite ont eller ömar men otroligt otroligt lite, det som kändes skumt vid läppen förra månaden har blivit bättre så antagligen har mina nerver läkt bra., jag har inte riktigt vågat äta på den sidan än när jag äter (men ibland har det blivit den sidan ändå när jag ätit) har inte heller vågat kolla in i munnen hur de ser ut. för det känns så otroligt läskigt! kommer nog behövas några veckor eller månader till....
 
skriver denna bloggen som att den är skriven den 13 mars fast egentligen är det den 27e mars nu.. vet inte riktigt vilken dag denna kommer publiceras men kommer nog bli om någon eller några veckor då fler inlägg om dagar efter operationen ska upp på bloggen..,,
 
idag vaknade jag ganska tidigt, gick upp gosade med  dom gulliga katterna och gick promenad ut med mammas hund. åt frukost och packade min resväska eftersom jag skulle åka hem, ville stanna kvar. kokade lite makaroner och stekte falukorv till lunch  hos mamma. Väldigt Gott var det!!! :) Åt precis innan hon kom hem, sen kom hon hem från jobbet och vi pratade lite och fikade med tårta som var kvar efter gådagen, gick och sa hejdå till våra älskade katter och hunden och så gick vi till bilen och körde mig till bussen, jag åkte bussen hem. bytte buss i Borås, som man alltid måste göra när man åker hem från mamma. när jag kom hem så tog jag det bara lungt. satt vid datorn och lyssnade på musik , såklart min favoritmusik, kan ni gissa vilken? Jo Broken Door :) Blev säkert lite annan musik också. Redigerade också lite gulliga bilder på datorn på katterna.
 
nu måste jag snart sova för klockan mycket. 
Godnatt! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0