Sammanfattning om 2014 - del 1

Januari 2014
Firade nyår hos min Kusin/Faster med en kompis, det var supertrevligt. Helgen efter kom Jessica till mig på besök vi åkte till Borås och såg på Mig Äger Ingen, helt okej film. vi skulle sett hundraåringen men den var fullbokad. har dock sett den på bio senare. Fin kaninstaty haha Då fick man också veta att Lighters skulle släppas 20 januari 2014. alltså Broken Door's näst senaste singel. Underbart Januariväder. Helg hos mamma, våran söta hund Arro..Mycket snö i stan.
Köpte nya plånböker på Gekås + lite annat.  Gick promenad vid sjön i stan..
 
Februari 2014
Jag & mina kompisar såg Danny i Falköping, superbra spelning mitt i natten! :) Träffade killarna i state of drama när jag var ute på promenad. Dom hade spelat sporthallen. Fick tatueringar av dom, tack :) 
Helg hos mamma igen, massa lek o bus med våran söta hund Arro. Tog en liten tripp upp till Trosa och såg & träffade mina favoritgrabbar Pier & Tobbe som sjöng och spelade i en kyrka på Alla Hjärtans Dag. Fullproppad kyrka och helt fantastisk stämmning. Så Tacksam för allt!  Helg hos min kusin sen. & några fina bilder jag fotat i stan/påväg till stan :)
 
Mars 2014 
Promenad med våran hund Arro i de fina vårvädret. våra katter gillar så mycket att det är vår! Några fina naturbilder. Var på Backstreet boys konsert i Gbg, träffade Caroline där en stund för första gången.  Dagen efter så åkte jag till Halmstad & Festade lite med Tessan, Skoj!  Helgen efter så var jag & en vän i Bingolottostudion i göteborg, där Erik var och spelade. Mycket trevligt! Så vann jag dessutom vann en liten vinst på bingo. Lyckad kväll! 
 
Del 2 kommer om några dagar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0