Sammanfattning om 2014 - del 4

 
 
Oktober 2014
Oktober började med en resa till bästa Värmland för att se Fredrik spela i Arvika.  Helt grym spelning!! Väldigt fantastiskt trevlig kväll. Dagen efter mötte jag Tobias på stationen.  och vi åkte tåg till Kristinehamn där vi mötte Pier. Så otroligt Tacksam för allt den dagen, finner inga ord. Arro & Tussi är grymt söta som alltid.  Sista helgen i Oktober åkte jag till Kristianstad och hälsade på Tessan. Grymt roligt! Oktoberkvällar kan ha fina solnedgångar också! 
 
November 2014
Blev spontant resa till Tessan igen helgen efter jag varit där :) också väldigt kul :)
Taccosmys med mina kusine. Arro är så söt & Första advent. julgran på plats i stan. enda som fattades var snön. 
 
December 2014
julfint på ett ställe i byn där jag klippte mig, och julfint i stan. Fixade födelsdagskort/teckning till min kusin.
Andra advent, & fin ängel hos mamma. färgade håret på luciadagen. Åsnor i stan vid kyrkan. söta.
Åkte upp till Arvika på juldagen för att se Fredrik spela igen. Fantastiskt bra kväll, dock gick tiden för fort. Grym spelning!! och otroligt fin soluppgång den 26e december. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0