Efterlängtad vecka! :) ♥

  
Förra veckan la Broken Door upp nyheten att dom skulle släppa musikvideo nu i måndags! Så jag längtade hela förra veckan att det skulle bli måndag!!! :) Har sett videon nu några gånger! och den är verkligen så bra,underbar,fantastisk,känslosam, djup & bra budskap i videon.Passar perfekt med den underbara låttexten.  Jag gillar videon oerhört mycket! :)  Helt magisk miljö den är inspelad på.   
 
kolla videon lite längre ner i inlägget och kommentera gärna vad ni tycker om videon?
 
 
Videon är inspelad i  "spökslottet" Villa Kassman på Storholmen i Stockholms skärgård 
Greta Garbo dansade i dess salar och rum. Gustav V spelade tennis i dess trädgårdar. Sekelskiftets societetslejon drack punsch i klingande kristallglas på dess spektakulära veranda.
 
http://www.mynewsdesk.com/se/united-stage/pressreleases/stockholms-bortgloemda-spoekslott-i-ny-video-1044291
 http://www.rocknytt.net/video/15220-ny-video-broken-door-all-i-ever
 
 
 
 
 
En sak som jag längtar till väldigt mycket är att min dans börjar på söndag!!!! :) har inte dansat sen någon gång i april... är nya danslokaler också så ska bli otroligt spännande och roligt att dansa i dom! bara 3 dagar kvar.. längtar oerhört mycket!! Buggen är mitt allt:) ♥
 
dansar ni något? vilken dans?
 
Veckan har bjudit på solsken alla dagar, är verkligen så underbart, man får massa energi! :)
Hösten är verkligen en mysig tid, alla dom där fina soliga höstdagarna, fast dom där regniga och kalla blåsiga novemberdagarna innan snön kommit är inte så roliga. Även fast hösten precis börjat så ser man några löv som blivit orangea, det är så fint!! :) eller vad tycker ni? 
 
 
Bild från 1 september ♥ 
vackra höst! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra video! :)

2014-09-05 @ 13:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0