Karlstad <3

Hade sjukt underbara dagar i karlstad med UNDERBARA  personer,här kommer bilder från alla dagarna  :)
 
 
Efter några grymt roliga timmar på karlstad CCC  med dom bästa så gick vi till mitt i city igen och kollade på Robin när han sjöng såg även en skymt av Segerstedt & Anton där oxå innan vi drog...
 
Kvällen bjöd på melodifestivalens välkomstfest för VIP folk ;) superkul var det!!!!!!!!!!! ;D
Dom bästa spelade lite på scenen :) <3
 
Danny, Erik,Martin, Robin & Tomas Gson var några man träffade på i vimmlet... :)
 
Ni 4 är bara så bäst!!!!!!!! <3 ♥
 
Efter en galet rolig ,underbar och obeskrivlig kväll och några timmars sömn så vaknade man
och mådde inte allt för bra, men blev bättre sen. :)  gick runt i vackra karlstad och åt mat & vi spontanköpte biljetter till mellogenrepet och köpte turkronor till bussen : ) fina dom var ;) Träffade twinsen efter genrepet och Matte och Anton, tog ingen bild med Matte :(
 
 
Efter en rolig fredag så väntade en rolig lördag!  :) först såg vi ulrik lite och jag köpte ett par nya sockar på stan för jag glömde o ta med och spontanköpte en usa tröja :)  Sen var det dax för mig,Therese & Anna att åka mot arenan det var sjukt roligt att vara på live sändningen , typ dubbelt så mycket mera folk än på genrepet, vilken känsla alltså....Blev sjukt glad att Robin & Anton gick vidare till friends arena :) men tråkigt för Erik & Tone :(
 
 
Jedward (John eller edward? ser inte vem det är) ser ut som en alien xD haha , Danny kramas hårt och lyckades träffa en nöjd och glad Erik trots att han inte gick vidare till finalen... tycker synd om dom , dom förtjänade verkligen gå till final :(
 
 
Sunny Sunday morning in karlstad :), dagen de var dax att åka hem :(
Jag och Therese satt och solade lite efter vi checkat ut och drog till tågstationen och skulle fixa train tickets, mötte där en Anton som vi grattade till vinsten till mello finalen, men kändes bara fel & fota så vi gjorde inte det...såg även en saucedo och massa andra. men ville inte störa , fast deras tåg var försenat osånt...fick äta på donken då mitt i city hade öppnat :( var verkligen kul att åka hela vägen hem sen igen.. eller inte. extra kul att vänta i roliga öxnered, fint väder var det iallfall . :) nä men tiden gick rätt så fort där...cikus 7 timmar efter vi åkte från karlstad så såg vi åter min lägenhet igen...
 
 
VERKLIGEN TUSEN TACK ALLA FÖR DOM HÄR DAGARNA!!!! 
LÄNGESEN JAG HADE SÅ ROLIGT!!!
och än en gång visade karlstad hur vackert det är , är typ kär i den staden<3 
och så otroliga minnen jag fick uppleva här, kommer aldrig glömma! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0