2012 <3

Här kommer en liten sammanfattning om mitt underbara år 2012! <3
 
~ JANUARI ~
 
- Jennifer åkte och besökte mig, vi åkte till Jönköping för att se Robin,Amanda & Moa från idol 2011
- Var nere hos mamma och hälsade på och firade mormors 81 årsdag några veckor för tidigt
- Åt piza med Natta nere i stan , fick bli det ner filmen vi skulle se på bio inte hade kommit dit :S
- Januarikvällar kan vara rätt fina ibland
- En tripp till Göteborg för att träffa John & Edward grimes! kul att dom kom ihåg mig sen sommaren 2011 :)
träffade även några kompisar där också :)
- Två dagar senare var det dax att gå på clarion invning, med tjejerna, det var svinkallt -.-  vann backstage! :) gav Danny hans födelsdagspresent/julklapp :))
- En resa till Örebro, den helgen blev inte riktigt som vi hade hoppas på , men var kul ändå :)
- Blev med i Broken Door street team :)
 
~ FEBRUARI~
 
- Började månadens föra helg med att åka upp till sthlm med Jennifer & Dilnya, träffade Camilla för första gången, asbra dag!
- Nästa helg spenderades i Örebro hos Jennifer
- Ett Besök på djurparken med mina kusiner hanns med
- Påskmust i Februari?! lite tidigt kanske?!
- Matte var i hänt extra 
- Sista helgen var jag hos mamma, röstade på Danny Mello, bra att skicka tillbaka smset när allt redan är klart..?!
 
~ MARS~
 Månaden började sååååå bäst , reste till stockholm och träffade Simona,Annie & hennes kompis och Therese W & hennes kompis! vi såg Darins konsert på Nalen , kan inte ens beskriva  hur glad jag blev att träffa honom för första gången på 1 ½ år!
 
- Sen blev det att gå på Mello med Camilla,hennes syrra, Jennifer & Dilnya! det var kul, fast inte kul att se han förlora :( 
- Köpte nya vårskor!
- Åkte upp till stockholm, tågkaos och trodde aldrig jag skulle hinna till arlanda i tid, men iallfall hann i tid, mötte upp Lollo i sthlm och vi drog till Arlanda , där var de Kaoz! lyckades krama Edward iaf!
- Dagen efter  var det mer chill bland fansen vid hotellet, Jag hann träffa John innan jag var tvungen att åka hem.
- En natt hemma innan jag åkte till Johanna i gbg, vi såg youngblood. jag träffade Natta också. 
Dagen efter hängde vi på scandinavium o var på xfactor inspelningar, kul! :) superfint väder var det dagen efter oxå :)
- Fick veta att Darin skulle uppträda på sommartordagarna i Borås!
- Träffade bästa Emelie när jag åkte till stockholm för 4e gången denna månaden. Var på Earth hour konsert med Camilla & Natta :)
 
 ~ APRIL ~
- vaknade upp i stockholm, hotellfrukost och en resa till någon förort för att se youngblood med Natta, gick förbi handens fotvård, haha kul xD
- spenderade ännu en helg hos mamma , mys att sitta ute med 2 katter i knät :)
- på söndagen helgen efter var jag med Camilla & Annelie i kungsbacka, mysig dag!
- sen var det dax för lite mera Danny, funkykidz var hela helgen i gbg! Träffade Anton! grym dansare! (som nu ska vara med och sjunga  i mello 2013) 
- Spontanresa upp till stockholm på valborg för att se Danny sjunga på sergels torg, hade aldrig åkt utan mina tjejer.
 
 ~ MAJ ~
 
- Första helgen var jag med mamma i våran husvagn vid havet :) supermysigt men lite kallt.
- 12 maj var det minsann fin solnedgång!
- 13 maj drog ner till Malmö  för att gå på NKOTBSB + AFIL konsert! Med Annelie,Emmy & Julia! helt fantastisk dag! helt fantastisk konsert! OBESKRIVLIGT! Träffade Tim,Esben,Aske & Sebastian från AFIL innan NKOTBSB började sin konsert ! :)
- Hhaha fin planch man hittade på BSB i en gammal tidning :p
- 23 maj så var jag och Natta nere i stan och kollade på när studenterna gick till balen! så varm dag! :)
- 25 maj åkte jag till Dilnya och dagen efter åkte vi till stockholm! Träffade Lina och vi drog till nynäshamn för att kolla på youngblood 
- senare påkvällen mötte vi camilla & blev lite party på café opera, hittade Darin där oxå :) Efter väldigt lite sömn och hotellfrukost blev det ett besök på gröna lund och childhood dagen, supervarm dag! Träffade Anna för första gången.  Hem från sthlm till Dilnya och sen hem på måndagen, tisdagen klippte jag mig :)
- Åkte helt forever alone till skövde för att se/träffa Broken Door!  superbra dag! Timmarna där gick hur fort som helst och sen åkte jag och träffade Emelie i Mariestad. 
- Åkte till Örebro för att träffa Jennifer och Dilnya , Pier och Tobias sjöng på ett litet torg , och visst minns jag spöregnet som var den dagen, tur de fanns tält ;)
 
 ~ JUNI ~
 
- Sommaren började så bra !!Jennifer åkte mig och Camilla,Jag & Nathalie åkte till Rix fm festival i jönköping :)bra dag! Kaaooz när allt var slut , höll på att dö i en trång buss,fick sån panik! när vi väl tagit oss till stan så träffade vi en glad Danny :)
- Den 10e var det dax för årets andra rix fm festival, åkte dit så galet tidigt med Jennifer... onödigt! kul var det iallfall att stå längst fram igen :) sov på hotell med camilla!
- Några dagar senare så åkte jag till Jennifer och vi åkte till Eskilstuna där rix fm gjorde ett av sina stopp! Träffade Pier, Tobias,Alvaro, Robin Stjernberg, Eric Saade mfl. Träffade oxå Jennifers kompis Natta R :)
-  sommarkvällar kan vara så fina! Jordgubbar är gott!
- besökte djurparken med mina kusiner :)
- söta änder på midsommar :)
- så otroligt fin kväll de var efter jag hade "sett" Loreen i Borås :)
 
~ JULI ~
 
- Var hos mamma i slutet av juni/ början av juli , Lisa & Maffe är så söta! :)
- såg & träffade Axel,Christopher,Robin & Jesper med Sandra när dom spelade i Borås! :)
- den 9e åkte jag till skåne med Jessica för att gå på rix fm festival :) Braa dag! Träffade Pier & Tobias och även Robin stjernberg & Alvaro!
- blåsig morgon i  kristianstad , var så galet trött.
- Jennifer åkte till mig den 11e och vi skulle dragit till Öland men blev inte så. vi stannade här hemma och drog till Borås & Camilla på lördagen istället :)
- Så kom äntligen dagen då Darin skulle besöka Borås! Jag & Rebecka träffade han på dagen :)
konserten var så grym!!! :) Såklart stod jag och mina vänner längst fram! ;)
- dagen efter åkte jag till mamma och var vid havet fyllde år :)
- åkte till skåne och bodde på camping, besökte tosselilla! årets varmaste dagar typ.
-  på vägen "hem" så blev jag skjutssad till Helsingborg där rix fmfestival skulle vara. 
massa omvägar, ingen mat och värme. blev resultatet i att när jag väl kom fram & mötte sara så såg vi Broken Door på lilla scenen och sen var jag tvungen att gå och äta..och vi gick runt lite i helsingborg och missade början av rix fm :(
- Månandens sista dagar spenderades i olofsbo utanför Falkenberg, i love this place! vi firade min födelsedag oså :)
 
~ AUGUSTI ~
 
- Månaden började bra med ännu ett rix fm festival, denna gången växjö. :) superbra dag . först var jag med Ellinor ! vi gick runt i växjö, skrattade och letade presenter till Tobias och Pier :) Sen träffade vi Natta och Annie! :) 
- Några dagar senare åkte jag till Sandra i Kalmar (eller hon bor lite utanför) . Så var det dax för rix fm festival igen :) Vi åkte in på morgonen , kom dit näst först, bara emma & therese var där. :) lite regn och sånt stoppade oss inte för att stå kvar, soundcheck och broken door sjöng i miss u på lilla scenen och sen började allt på stora scenen så fin sommarkväll!  :) Fångade rosen som Pier kastade ut i publiken :)
Var lite på efterfesten sen och där var det superkul! Träffade Pier och Tobias en stund innan jag var tvungen att åka därifrån :( Fail att jag hade lagt min jacka nånstanns o sen inte hittade den, men sen som tur var så gjorde jag det.
 
-  en slapp dag hemma hos sandra innan de var dags att åka in mot kalmar igen den 11e augusti, vi såg sean banan, sen träffade vi annie & natta. sen träffade vi Darin! :) 
- 16 augusti åkte jag till gbg för att kolla på  Axel,Christopher,Robin & Jesper (Glennartz) och även Arvingarna var där och spelade också,  de var kul . fast träffade ingen där.och var tvungen att åka hem tidigare..
- Den 19e åkte jag ner mot skåne igen för att gå på årets näst sista rix fm festival (för min del) Mötte upp Camilla och vi drog och checkade in på hotellet, såg massa rix fm crew där fattade direkt att då skulle alla artister bo där :) gick och åt på mdconals och där mötte vi upp julia.  :) gick sen och köade vid scenen kom näst längst fram så de var bra! :) efteråt träffade vi Danny lite snabbt på hotellet och även sons of midnight . träffade Malin där utanför och vi följde henne till tåget :)
- Hotellfrukost och tåg till gbg, var supertrött , orkade inte köa till insläpp vid scenen så var vi hotellet,. träffade Darin :) stod längst bak på rix fm . All in my head var f1 grym att höra live! :) 
- en barndomsvän var hos mig och vi bakade tårta och firade hennes födelsedag , gott:)
- i love my cousin! :)
- Therese reste till mig den 30/8 och vi satt nere vid sjön och fikade och lyssnade på världens bästa musik! :) 
 
~ SEPTEMBER ~
 
 - Månaden började såå bäst!!! Åkte upp till sthlm med therese den 1 sep . träffade Pier & Tobias . Special day , special memories! :) 
- fikade med natta vid sjön, svinkallt!
- 15e september åkte jag karlstad med Dilnya,Jennifer & Camilla ,träffade Anna och såg/träffade Danny som sjöng i duvan.
- helgen efter var jag hos mamma och fotade lite. bilden på Lisa, den svartvita bilden och regnbågen är från samma dag.
- 27e september åkte och och therese upp till karlstad för att överaska tobias & pier när dom skulle sjunga i mitt i city. glada dom blev :) och underbara dom är som stod och pratade 1 timme med oss efter dom sjungit ! :)
-  Dagen efter satt jag och therese och solade på en bänk... sen åkte vi till Örebro på bussen märker jag att  min mobilladdare är borta, fail. hade glömt den på vandrarhemmet :(  systemet och tåg till frövi och jennifer ! cheeers! Dagen efter var man trött, tåg & buss hem och åt på pizzeria med Therese här i stan :) 
 
~ OKTOBER~
 
- kanelbullensdag med julmust!
- jag hade tjejkväll och simona,dilnya och camilla hälsade på mig! :) sen drog jag ,C & D till gbg och träffade Danny, Alex och Amir :) 
- jag var hos min kusin , skrev Broken Door med bokstäverna till ett spel :)
 - helgen efter var jag på  53 årskalas , det var trevligt : )
 - 20 oktober var det sol och fint väder:)
- 26 oktober kom första snön??!
- 27 oktober så åkte jag & Therese till Sunne! :) fin ställe! helt fantastisk kväll & fantastisk spelning! :) Träffade Linda för första gången , Träffade också Anna & hennes kompis kira där . Vi sjöng för Tobias som nyss hade fyllt år och gav han presenter :) BÄSTA!!! kvällen/natten på hösten! En av dom bästa dagarna år 2012 :) 
 - Blev en liten resa till stockholm för att träffa Annie, Pier & Tobias sjöng på sergelstorg. :) sov över hos Annie och  vi fotade på söder innan jag åkte hem :)
 
~ NOVEMBER~
 
 - var på Arvingarna och scotts spelning i Borås med mamma,jörgen och min bror, de var kul! dansade med några från buggkursen :)
- Arro & Lisa är så söta! :) 
- åkte till jennifer i örebro, träffade Camilla, Dilnya & anna där och vi hade skoj ,  Erik segerstedt jag inte träffat på över ett år!! så söt han var inte visste vart han skulle när han kom dit med bussen och alla andra hade redan gått :p träffade oxå Matte :) 
- Sov hos Dilnya och dagen efter drog jag helt ensam till fina soliga karlstad medans dom andra åkte till Örebro.  :) Jag mötte upp Linda i stan vi drog till LLA :) så fantastisk roligt de var att träffa Pier & Tobias igen! :)  var så glad när jag åkte på tåget tillbaka till Hallsberg & sen vidare mot örebro . väntade på C&D som var inne på julgalan.  Jag ,Johanna och Malin hade skrivit ett brev , erik var snäll och öppnade en dörr och kramade oss :)  Träffade Danny lite snabbt innan vi åkte en taxi hem till Dilnya :)
 
~ DECEMBER ~
 
 - Åkte till Torup med mamma och min bror träffade Annelie, Emmy, Lina m.m där och vi såg Dannys konsert! det var svinkallt att vänta ute... :( fin han var som gick och kramade oss innan han åkte iväg med bilen.
- dagen efter åkte jag själv till kungsbacka såg Darin uppträda på funky kidz, hade turen att träffa Alvaro innan jag åkte hem :)
-  6 december var det superfint väder ute!
- 7e december reste jag 7 timmar till karlstad för att träffa dom bästa! Var på curling EM inving med Linda och sen träffade jag Pier & Tobias en stund :) sov på vandrarhem och fotade innan jag åkte hem...:) så fint väder . av alla 5 dagar jag varit där har de varit sol 3 :)
- skänkte 50 kr till musikhjälpen och önskade beauty comes from within! :) tror inte dom spelade låten men det spelar ingen roll. glad att jag skänkte pengarna, de är det viktigaste! :)
- var på julbord på med mamma,pappa, min fasters sambo m.m  , trevlig kväll  , god mat och lite god dricka också. skål! :)
- en vit julafton, hos min kusin, de blir så fin julkänsla! :)
- nyårsafton hos mammas kompis, trevlig kväll och god dricka, cheeers! :)
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Allt detta och mycket mycket mer hände år 2012 , är så glad över att 2012 blev ett så bra år! är såg glad och tacksam för alla personer jag fått träffa och lära känna under detta året...har varit ett sånt galet roligt år, specciellt mars, maj och oktober! eller egentligen skulle jag vilja säga att alla månader från och med maj har varit helt fantastiska, har varit mycket gladare då än början av året :)
Tusen TACK änn en gång alla fina människor jag träffat och alla fina människor som gjort  och bidragit till att 2012 var ett superbra år!!!  :)
 
Som jag skrev i förut i tidigare inlägg så är jag rädd att detta året 2013 inte ska bli lika bra... men jag tror att de blir bättre, men rädslan finns ändå där.. :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0