Mot gymmet! :)

Då var det onsdag igen och dax att gå till gymmet! :) Dagen började bra med fina Saucedo på the voice.  fick mig att vakna till lite, men kände mig trött igen när programmet var slut så gick och sov 1 ½ timme till. tänkte gå upp ganska tidigt idag iallfall. nu har jag hunnit att både äta frukost och middag (lunch? kanske det heter..)
fast jag kallar det middag och de som folk kallar middag kallar jag kvällsmat. haha xD
 
har iallfall laddat upp med en burk celsius och den bästa musiken!! <3 
alltså love på låtarna... inser bara mer och mer och mer hur mycket jag älskar låtarna, texterna och ja hela låtarna.
 
hinner inte skriva mera nu men ni får ha det bäst!
kanske bloggar senare idag, kanske inte. nobody knows.
 
puss!
 
 
 
två bilder från dagen för 2 ½ år sen, crazy minnen ... 
 
en bild från dagen för 3 år sen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0