Memories i will never forget<3

 
17 april 2011 - ett och ett halvt år sen... minns denna dagen som den var igår , hur underbart roligt vi hade före allting började, men specciellt konserten såå himla bäst var den... sorgligt att de var sista konserten på turnén nu visste man att de var sista gången man såg det här..(japp jag var ju i 3 andra städer före)
underbart kul var det att vara backstage några minuter... fast då  var inte Danny där , men sen träffade vi honom och han & min kompis Annelie var så söta ... spelade in lite när dom pratade, tog även en bild med Danny innan han hoppade in i bilen och åkte....
 
17 augusti 2009. 3 år och 2 månader sen... haha så trött jag var. skulle bara till centralen och åka hem ifrån min kompis så bara såg vi Erik & Matte när vi åkte buss så hoppade vi av och gick dit :)
 
17 juli 2008 , 4 år och 3 månader sen.... hehe. saknad dag! 
 
japp de var några gamla bilder  de där... har inga nya, eller jag har väl nyare.. men känner att jag vill ut och fota snart.. nu sitter jag och äter glass!:) gott och så lyssnar jag på världens bästa musik!! :). ska snart sova.. är både trött och inte trött på samma gång.:p 
 
godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0