Grattis på födelsedagen bästa Tobias!!! <3

GRATTIS GRATTIS BÄSTA TOBIAS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! :D <3
 
Ett litet kollage jag fixade ihop idag :) med bilder från detta året. alla bilder är fotade utav mig utom 2.. den i mitten och så den andra bilden längst ner... och för att vara exakt så är en bild en stillbild från en filmklipp :))
 
livet rullar på ..allting känns så bra.!!! samtidigt som det inte är så jättebra med vissa saker.. vill inte ta upp de här i bloggen. och vill hellre fokusera på allt som är bra..jag längtar till helgen!!! <3 känns som jag skrivit det hur mycket som helst.... men det är bara sanning! <3 längtar hur mycket som helst.. tänk allt som man har planerat och fixat med :) och tänk hur många veckor man längtat och så är det bara några få dagar kvar...  :D:D
 
HAPPY FEELINGS!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0