Live . Love . Laugh <3

Ny dag, ny vecka (och ny månad ) första blogginlägget i november... 
 
denna dagen har jag varit sjuk trött, men kämpade på iallfall.. fast jag egentligen bara ville gå tillbaka till sängen och sova imorse. helgen var bra... men lååååångt ifrån lika bra som förra.. saknar minnena <3 bäst!! :)  
 
BEAUTIFUL AUTUMN! HAPPINES =)
 
idag är det 5 november 2012 ...de betyder lite olika saker.
först kan vi ta det jobbiga.. det är 6 år sen jag träffade morfar senast på hans födelsedag :'( hans sista födelsedag, om jag hade vetat då att de var sista gången jag fick träffa honom så hade jag aldrig gått därifrån, aldrig!!! :'( <3
 
5 november betyder också att det är åtta år sen Darin sjöng I don't wanna miss a thing i idol. de var från den dagen jag var fast. hade blivit medlem på darins hemsida några dagar före... 8 år av mitt liv, men det känns som han varit min idol mycket mycket längre... så mycket har hänt....
 
och så är det 11 månader sen jag träffade Natta första gången, 11 månader. så underbar vän :)  så tacksam att jag lärde känna henne tack vare Danny ;)
 
11 månader sen när vi träffade Kevin borg som var på besök i stan i några dagar...
 
nu ska jag sova, godnatt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0