22 april <3

 tänkte blogga om 22 april <3
16 dagar sen, helt sjukt hur fort tiden går.

Gick upp och tog bussen till Borås , mötte upp Camilla där buss till gbg och sen tåg till kungsbacka, Annelie skickade en väldigt bra beskrivning till oss hur vi skulle gå , sen hittade vi en karta såg ut som att de var tusen mil, så var vi framme på 5 min typ, haha xD chekade läget lite osv. åkte sen och åt på mcdonals, lyssnade på showen bakom en dörr, haha xD lite minnen från Örebro i vintras, nej men de hördes asbra, sen såg vi en danny o två dansare gå in i sin loge.  Drog sen in på showen vid 14.00 , bra att typ inte ens kolla att man har biljetter. haha, sen fick vi braiga platser högst upp i mitten på balkongen eller vad man säger. massa barn som dansade , supergulliga va dom småå. hehe. sen efter ett tag körde Danny & hans grymma dansare!!:D har inga ord för hur bra han är!! :D  sen drog vi ut i väntrummet när allt va klart ca 10 min efter Danny sjungt, mötte johanna o susanna lite osv. dom skulle in på nästa show, ville dra in med dom, men neä , då hade jag ångrat mig , verkligen ångrat mig... vi satt o chilla på en bänk, så bara helt plötsligt kommer Danny ut till oss, ger oss kramar , pratar lite, jag lämnar över Emelies present , vi snackar lite han fråga om han ska öppna nu "aa gör det :) ",  för en gång skull kände jag mig inte lika nervös denna gången, så öppna han presenten, trodde de var en kopp först, men det var ett ljus :) så skulle han dra in o sjunga & lovade komma tebax, precis som han lovat så kom han när han sjungt , frågade om vi var inne o kollade när han sjöng o snackade massa. vill & orkar inte skriva allt här, han berätta iaf att han var trött :( precis när han var påväg att gå så kom de en liten kille fram till danny ba "hej jag är trollkarl" o kastade glitter , haha så söt. sen var showen precis slut. så kom verkligen alla ut och ville ta bild osv, snäll som Danny är så ställde han upp på några innan han tillslut kunde gå in till sitt rum backstage igen. vi gick en liten promenad till ica och sen tillbaka, satte oss på bänken. sen blev vi inbjudna att gå in o se showen igen, tack!!:D denna gången fick vi närmare platser , fast sprang fram lite närmare när Danny sjöng. sen väntade vi kvar utanför. egentligen var det lite onödigt men iaf. blev en snabb hejdå kram. sen orkade vi inte vara vid taxin när han skulle dra ut. stod på avstånd istället och vinkade när han åkte, sen sa vi hejdå till Annelie och jag & camilla gick till tåget, väntade i hundra år i gbg bara för jag skulle missat min 21.50 buss, o nästa gick 23.40 typ...Yeah Lyckad dag! så tacksam för allt!











TAAACK FÖR DAGEN ALLA FINA MÄNNISKOR!!! Love yaah
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0