Ni är saknade...


ni är så saknade.

saknar att se dom 3 tillsammans, deras galna humor o allt. saknar att dom 3 är så himla bäst tillsammans!
dom är bra solo ocksååå..men när de är dom 3 de blir helt bäst! minns hur himla mkt jag ville att Danny skulle vara solo när de va dom 3, o nu vill jag att dem ska uppträda tilsammans igen....

saknar massa vänner också. utan er är jag ingenting<3

ska strax sova, känner att jag är supertrött :( imorgon ska jag blogga om i tisdags 6 mars. (och om förra helgen) om jag orkar, blir lite städa också, och se Gladiatorerna som jag inte sett på 10000 år, eller ja iaf 6 veckor, lyckades se en halv repris för någon vecka sen bara.

nu blev detta ett tråkigt inlägg typ?
så slutar skriva innan de blir tråkigare ;)
Gooodnight.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0