Danny - Amazing! <3

Så var veckan äntligen här, då Danny tävlar i Melodifestivalen från Globen på lördag!

Jag minns för lite mer än en vecka sen den 25 februari, hur nervös jag var när det stod mellan Danny & Charlotte , jag vågade inte tro eller hoppas något ,men ville så gärna tro på att vi lyckades ge Danny en finalbiljett till globen, den lyckan & glädjen som jag kände när dom ropade upp att melodi nummer 8 hade gått vidare är obeskrivlig.  Jag är så glad för hans skull, jag är så glad att jag följt honom ända sen idol 2006, och följt hans resa från idol tills nu.  När jag har mått dåligt så har han fått mig att må bra och jag har lärt känna många underbara vänner tack vare honom. :)

Danny är så värd att vinna i globen på lördag, så hela Europa får se vilken stjärna han är och vilken fantastisk person han är  som bryr sig om sina fans så mycket.

Jag älskar låten bara mer och mer för varje gång jag lyssnar på den.  Det är en en grymt bra klubb låt som jag tror att många ute i Europa skulle älska!  men det är inte bara på klubbar man kan lyssna på amazing utan också när man tränar, går på stora fester eller vart man vill.  och showen i Mello är bara så grymt bra!!!. Jag har inga ord för att beskriva hur grym showen är.  OBESKRIVLIG!

Jag hoppas verkligen att sverige röstar rätt & väljer Danny som vinnare på lördag.  Danny slog igenom i idol 2006 & nu är de på tiden att han får visa hela Europa hur grymt bra han är så jag ber er alla som läser RÖSTA PÅ DANNY PÅ LÖRDAG!! Jag önskar av hela mitt hjärta att han vinner på lördag och får åka till Baku och uppträda i på stora ESC scenen i Baku. <3




Första bilden på oss, december 2006.


och senaste, februari 2012. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0