Elstockholmo 26-27 maj 2012 <3 Lite YB,Café Opera & Grönan :)

Åkte upp på fredagen till Dilnya i Hallsberg, shoppade två par jeans och sen hem och fixade mat, såg på let's dance och sen var det godnatt, upp tidigt nästa morgon. tog bussen vid 7 tiden och var framme vid halv 11. Mötte upp Lina på centralen och drog till Nynäshamn ,där youngblood skulle vara, tågresan tog tusen år , nej men en timme iallfall.  så var Henric och Simon sjuka :/ dom andra tre var där iaf. dom sjöng några låtar och sen satt vi mittemot dom och kollade när dom skrev, sen gick Lina fram jag var lite fotograf o så. Lina sjöng med chris, sen skulle dom åka, tog en bild med dom o så där :) dom åkte och vi drog till söder,åkte förbi skärmarbrink med tunnelbanan, ååh minnen från i mars, fast träffade ju inte J&E där , men ändåå.. aa iaf åt på mcdonals på söder, sen sa vi hejdå till Lina som skulle lämna oss. så gick vi runt lite på söder. sen drog vi till cenralen , sa hejdå till Nicole och jag& dilnya tog pendeltåg + buss till hotellet.. superfint!!<3 speciellt lobbyn :D var där nån timme och fixade oss sen drog vi till centralen och mötte upp Nicole & Camilla som kommit med tåget, drog sen till Café Opera. snackade lite med dom som släppte in. sa våra namn o så så fick vi komma in... stället var helt dött i typ över en timme vi kunde ju kommit senare men vi visste inte, vi köpte lite dricka..sen iaf. så började dom spela musik o mer och mer dansade. sen lite över 00.15 så fick vi veta att Loreen vunnit ESC. grattis!!:D sen sjöng Kate Ryan och Alexandra Stan. :) sen helt plötsligt så får jag se Sean Banan & DARIN där bland allt folk"heeej" & kramades. så va de några mer som hälsade på han o tog bild. så frågade jag om vi kunde ta bild och om han kunde ta bilden, först fattade jag inte, så jag fick stå jättelänge och prata in i hans öra, mysiiigt! <3 hehe. iaf sen tillslut hörde han. sa att han inte är bra på fota, men äääsh de tror jag inte på :p iaf han frågade nån snubbe så  jag gav kameran till han, jag glömde att jag hade stängt av blixten så den blev värsta mörk, fixade sen så de blev blixt och gav tebax kameran till han igen då som fotat första bilden, så tog han en bild med blixt. sen baaa sa jag tack & kramade Darin igen. så gick jag tebax till dom andra. :) var värsta coola DJn från Schweiz  . som gav oss solglasögon, Dilnya fick hans handuk och alla dom andra 3 tog bild med han, men jag orkade inte gå upp på scenen , haha xD sen fick vi hans autograf också.  Tack & hej kl halv 3 på natten. ...var så ljust när vi kom ut. sa hejdå till Nicole och vi andra drog till Max . "elitloppet , en gång om året." jo tack har hört de massa. tog tusen år att få mat, men gud vad gott de var när  vi väl fick det.  sen taggade vi för insläpp på centralen . haha xD tog pendeltåg och buss till hotellet, framme vid 7 på morgonen ,hahaha xD sov 2 timmar innan vi vaknade och åt god hotellfrukost <3, dushade lite snabbt o såg ESC reprisen, drog sen från hotellet, till centralen, typ kaos med att de inte fanns några skåp, tur vi ahde som hittade en iaf tillslut, drog till Sergelstorg och sen spårvagn till gröna lund så vi var där vid 2 tiden!! Där Lina,Julia,Camilla & Angelica redan var :) dom hade varit gulliga och passat plats åt mig och Dilnya. <3 satt där och steeekte i värmen. drack vatten åt glass. timmarna gick rätt fort och kl blev 4. allting började. Sean banan, David lindgren, martin stenmarck, glada huddikteatern, Timoteij var där o så Danny då. alla sjöng 2 låtar. Danny sjöng in the club och tonight , segt att man bara fick sitta ner och att de var avspärrat längst längst fram :( efter allt så träffade  vi på Felicia (från örebro) så drog vi ut, gick världens omväg för att komma till bakom scenen.  Danny var precis klar då o skulle dra iväg med taxin, han hade fått Linas bok där inne, vi hade missat att han signerat o så vid staketet :( iaf han stannade lite o skrev till småbarn där vid oss också och sen kramades vi "hej marika" sen tjöötaa stefan massa på han att han skulle åka :/ så satte han sig i taxin och åkte..sen var David Lindgren där, kramade han med och sa han var bra idag. :) vi tog sen en spårvagn till centralen och käkade på burger king . :) innan de var dax för att ta tåget hem till Dilnya igen.  :D  SUPER BRA HELG TACK ALLA!!! <3

BILDBOMD!!!! <3

 
    
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
    
   
   
   
   
   
   












Puss&kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0