Underbart dygn i kristianstad! :) ♥

    
  Gick upp supertidigt , tog bussen till borås, sen tåget därifrån kl 8.05, ca 2h timmar senare var jag i Alvesta. där väntade jag en stund på Jessica, så kom hennes tåg gick på och vi började åka mot Kristianstad  , var byte i  Hässleholm så åkte vi typ 20 min  med det tåget sen var vi framme ,gick och kollade vid rix fm låg. sen gick vi på stan, började känna igen mig efter ett tag, var ju där 2009 , haha xD vi åt på mcdonals och väntade på att klockan skulle gå så vi kunde cheka in på vandrarhemet, så när klockan va lite över 13 så gick vi och letade.bra att vi gick värsta omvägen men bra med en promenad haha. iaf sen kom vi fram till gatan ringde dom och en man kom och visade oss in , gav han pengar osv. sen bytte om o så så skulle vi gå. kom på att jag hade kvar kameran i rummet så fick vi nästan inte upp dörren , vi höll på typ 20 min med att försöka låsa upp de gick verkligen inte tillslut gick det.. trög dörr asså.  resultatet blev att vi missade Robins signering :(  
 
    
        
 
Vi såg iallfall han på scenen sen & Broken door och så träffade vi bästa Alvaro och LARS! :)
 och såg Ivi adamou :) såg också P & T gå till hotellet:)
 
Panetoz hade signering, kul! 
sen stod vi och väntade på Pier & Tobias skulle komma till lilla scenen! :)
 sen blev det signering jag och jessica väntade med att ställa oss så vi stod nästan sist :)
haha söt bild jag tog, Lars-peter i bakrunden. :p
 
Ni är bara så bra!!:)
 
Haha xD
 
 Vi stannade kvar lite för Jessica skulle träffa David Lindgren. :) sen gick vi tillbaka till vandrarhemmet för de kändes som de skulle bli rätt kallt i shorts.. drog tillbaka köpte världens äckligaste korv typ och hängde vid bakom scenen. tog kort på the hotel. precis kom den stora svarta bilen körandes med BD. :)  vi gick sen närmare eftersom vi var lite för långt bort för att hinna träffa någon artist om dom kom till scenen. :p sunshine<3 
 
jag & robin stjernberg:) som kom ihåg mig..sa åt oss att gå fram till scenen så vi lydde hans ord & jag letade mig fram i publikhavet:)
 
 
 
 
 
 Några av alla bilder jag tog. supernice att komma så långt fram när allt redan har börjat.. kom fram lagom till BD gick på scenen!! :) den bästa avslutade sist Darin!!! så himla kul att se han uppträda igen på en stor scen, de var ett tag sen :) 
 
 
 
 Efter allt var slut stack vi till hotellet , tillsammans med etttusenmiljoner andra  människor typ :O orkar inte att alla drog dit.. vakter kom. panetoz kom, gjorde highfive med typ 3 av dom, haha. xD sen kom Darin och jag slängde mig in i hans famn. inte okej att jag gjorde så egentligen men ibland tänker jag inte, iaf han stannade skrev atougraf och tog bild med en typ .sen drog han in .synd om alla man ba hörde typ "darin ta kort med min dotter " och massa.. åh:( vakterna var hur stänga som helst. iallfall Alvaro kom och kramades & gick in på hotellet. sen kom Broken door dit. kul med alla som vill ta kort & så med dom .. sen kom Robin dit . tog en ny bild på han och Jessica eftersom hon blundade på den vi tagit med honom förut :( efter ett tag skulle han gå. men blev typ stoppade av alla som ville ta bild med han, snällt att bara dra iväg och inte vänta på han :O haha iaf sen gick vakterna med han till efterfesten :) då var det bara jag,jessica och typ 2 andra utanför hotellet, dom gick in och vi gick efter såg Ivi adamou där inne och Pier & Tobias som var påväg ut, dom hade glömt pianot vid scenen. smart asså :p iallfall vi pratade lite om bloggen www.brokendoorsweden.blogg.se (som tagit upp en stor del av min tid.har ju typ inte bloggat här bara för jag bloggat där hehe)  och så pratade vi om giget, fick se en bild  på publiken som Tobias tog från scenen och shiit vad mycket folk det var!!! :), sen så sen ville några tjejer ta bild med dom och då fick jag & Jessica  vara fotograf :D sen gick dom, dom kom tillbaka & sa ha det bra & och gick in.. det började bli kallare och kallare. jag & jessica frös . vi ville gå in men eftersom dom var sura receptionen så vågade vi inte, men vi gick in ändå och köpte godis.. sen stod vi utanför igen.. jag började inse att Darin inte skulle komma ut igen. tårarna började falla.  Jocke H + nån mer gick förbi, "hejhej!" ..sen kom Alvaro , hejdåkramar "eehm göteborg".... fast nu vet jag att vi kommer ses före. :)) 
hängde kvar lite. ville gå in men kunde inte kändes fel på alla sätt "/.. så vi stod ute och frös det var SÅÅÅÅ KALLT!!!!!! :(. sen när ALLA UTOM DARIN gått till efterfesten så orkade inte vi stå kvar längre :(. klockan var över 23. så vi drog hem mot vandrarhemmet. två jobbiga timmar.vill bara glömma. ville vara glad för allt som hänt , men det gick inte allt man tänkte på var att man inte träffat Darin :( Allt kändes bara så jobbigt.. kunde knappt somna..... hade iallfall bestämt mig att tänka positivt när jag vaknade ...
 
Ny dag , nya chanser ,gick upp vid 8. fixade och gick och köpte frukost, bästa någonsin typ. eller inte ..asså smart av mig att köpa så dålig frukost :(.. iaf drog iväg .väntade vid hotellet, lyckades se på jessicas mobil "På väg hem efter en fantastisk spelning i Kristianstad!!" 55 minuter sen. jahapp roligt. :( 
'
Rix fm bil, vem ska åka i den????
 
 
DARIN!!! han gick ut från hotellet. !!! snäll som han är stannade han , vi kramades. jag frågade om vi kunde ta bild. och som sagt de var lite ..ehmmm mycket BLÅÅÅÅSIGT!!! sa vi ses i borås nästa vecka :) 
så åkte han iväg. jag var sååå glad. han gjorde verkligen min dag.<3
 
 
Smygfoto på panetoz, ,last picture from kristianstad , hässleholm tågstation, min biljett, billigt och bra med 147 kr för 40 min?!!!!! :(, borås resecentrum/centralstation :) almost home. 
 
TUSEN TACK ALLA FÖR ETT UNDERBART FANTASTISKT DYGN I KRISTIANSTAD!!! <3 ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0