winter has come to town :)

Idag har det snöat massor, nästan hela dagen , mysigt!  <3
 
två bilder från idag! :D

igår så skulle jag se new year's eve på bio med Nathalie, men så var den inställd för dom inte fått filmen :( , asså sjukt besviken blev man ju, vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, så vi gick till en av alla våra pizzerior , typ det enda som är öppet på kvällen här... så satt vi där och pratade massa i över en timme, var välldigt trevligt, tills jag skulle ta bussen hem & hon skulle bli hämtad.  :) och man blev väldigt mätt av pizzan också.


 



Snart ska jag kolla lite på tv, postkodmiljonären & Gladiatorerna <3


Kommentarer
Postat av: bbecka

sv: ja det hade vi.

klart jag ska se på gladiatorerna! själv då? :)

2012-01-21 @ 19:21:51
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad mycket snö ni har fått, mysigt! :)

Här där jag bor har det också snöat, men inte alls lika mycket, hoppas på att det snöar mer imorgon :) ;). Synd att bion var inställd, har själv sett New year's eve, och jag tyckte den var jättebra! :D



2012-01-21 @ 23:00:22
Postat av: bbecka

Godmorgon, sovit gott inatt? :)

2012-01-22 @ 09:54:44
URL: http://rrebeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0