Fina Danny i bästa stockholm fjärde februari tvåtusentolv<3

gick upp halv 6 typ, f1 trött men de gick bra, drog iväg till bussen. och så åkte vi iväg mot örebro, bytte tusen gånger typ, eller två iaf. tillslut så kom vi på rätt buss. fast ska inte klaga, är glad att de blev som det blev, och billigare buss får man leta efter typ. (a) glad att den finns. fick skåda världens finaste soluppgång , 100000x finare än vad min bild kan få det att se ut som. men ja det var verkligen fint.resan gick rätt fort, vi smsade med Dilnya som satt på andra sidan mitt gången. hahahah xD ni skulle bara veta vad vi skrev,haha asså OMG. nä de är våran hemlis.:) vid lite över 10 så var vi framme i bästa sthlm, älskar känslan att va där, vi skulle kolla upp vart SATS låg, typ fail att de tog aslång tid att få fram vart de låg , sen hittade vi vilken tunnelbana vi skulle ta. :)så gick vi av vid tekninska högskolan, kanske inte den närmaste men den låg rätt nära, dock så gick vi massa fel och en omväg på typ en kvart? asså så jobbigt. så kan de va när man inte hittar. men går ju oftast väldigt bra att hitta på platser man inte varit på förr. satt typ 10000 sånna affisher uppe runt om där, eller ja typ 4 iaf såg jag :p träffade Camilla utanför när vi äntligen tillslut kom fram & Marina och Bella. vi satt på en bänk ett tag sen drog vi ett varv runt huset ute, kallt. sen gick runt där nere på gymmet lite. och så hälsade på Olivia & Jannica och så tog jag lite gratis frukt som man fick ta. :) sen började invinigningen , Danny gick upp på scenen han hade med sig Jonas & nisse. så började Danny sjunga tonight , snutte som inte kunde texten. aw sen sjöng han if only you, in your eyes , sjukt bra version & så baby goodbye och in the club, tror de var rätt ordning på låtarna, men är inte säker, de va dom iaf :p sen så skulle han gå, men alla typ stoppade honom hela tiden och ville ta bild,kramas och prata lite. vi väntade en bit bort så kom han dit. när han såg mig kramade han mig direkt. samtidigt som jag  typ 1 sekund före han kramade mig så gav jag kameran till Dilnya , så tog vi världens mysigaste bild, dock så kom inte det mysiga riktigt med på bilden :/ men iaf jag minns hur vi stod, så tackade han för presenten o så. sen började han prata med andra samtidigt som han gick mot trappan, jag ba backade. så backade jag in i folk, haha. vi gick upp och kollade andra & tredje våning där vi ännu inte hade varit xD när vi va på tredje våning så kom Danny i trappan där, haha pinsamt att vi var där också.  iaf provade balanssak på våning 2 , f1 svårt. haha. sen såg vi när Danny skulle gå, han tog världens gulligaste bild med en liten tjej som satt i hans knä.. ååh! sen så drog vi ut, jag frågade han Danny om vi kunde ta en ny bild så ba "nääääääääääääh" så ler han världens största smile. asså haha knas. fattade att han skojade typ. så ropade jag på camilla, hon skulle ta bild på oss, så kom hon fram o tog kameran , så stängde hon av "vuxenpoäng på de där" . hahaa ah sen så tog Dilnya kameran istället (märkte typ inte ens de) men så var de nog. haha . asså. ja så där stod vi igen ännu en gång brevid varandra, denna blev inte lika mysig som den andra men iaf den blev mysig ändå. inte så kallt faktiskt brevid Danny , men borde haft jacka på mig ändå... iaf sen tog dom andra bild och sen kramades vi hejdå, berättade att vi snart ses igen :)sen drog Jag,Jennifer,Dilnya& Camilla till mcdonals och hade trevlig, , planerade massa och skrattade. sen så sa vi hejdå till henne vid hennes tåg, typ tio000 miljoner människor på det spåret, man kände sig lite ivägen, oops förlåt typ. sen drog vi till våran buss nästan direkt. som var sjukt tidigt  :) lite seg resa hem till Dilnya men vi hann hem till mello :)

Thanks all for this day!!!
Special thanks to Danny,Jennifer,Dilnya,Camilla & Marina :)

 Pictures!

 
   
Världens finaste soluppgång<3







Aw gulliga. :)

(inte alltid lätt att ta bilder :p ) för snygga för att visas typ. hahaha xD

Han är för bra!

Hahaha glada. :D



Puss&kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0