Amazing weekend with fantastic people ! :) <3

Hade skoj med tjejerna i Örebro , och helt plötsligt kommer det en buss :) lyckades ta denna bra bilden. bästbild.se typ.. nej men iaf.. Danny försvann direkt :/ vi hejade på jakob öqvist .kramades med fina Alvaro som sa dom hade bråttom och skulle in men att vi skulle ses sen.  kramades med Matte också... sen fick vi se Segerstedt som ba "vart ska jag?" hehe. söt. såå himla kul att träffa han igen , hade inte träffat han på över ett år.... han tog lite bilder med några andra , innan han gick in...  och bra jag stavade när jag skulle smsa johanna "köm" haha xD synd bara att hade gått in precis då så dom inte hann... men tur var att dom träffade han sen ändå :)
 
Sen när dom repat klart skulle dom ju till hotellet. och då tog även jag bild med fina segerstedt. ;) hihi min hand ;p 
 
sen träffade vi fina Alvaro. haha blev ju bra bild på mig. eller inte :/ men juste beauty comes from within. sådeså:) Träffade också en glad Jakob öqvist som gick mitt i gatan och lyssnade på musik där bilar kör. smart... ;p
 
sen hanns det även med att ta en bild med Matte. men det skulle gå fort.. fin min jag gjorde eller inte.. xD
 
Vi sa hejdå till Anna som åkte iväg med bussen...och en stund senare så fick jag veta en sak som gjorde mig så glad :) vi orkade inte stanna kvar i örebro tills julgalan var slut så vi åkte mot min kompis i Hallsberg :)
 
På morgonen så satte jag mig på tåget till bästa fina saknade Karlstad... :) minns den känslan jag hade då..  de kändes fel men ändå så rätt att åka till karlstad istället för till örebro ... :)
 
fina vackra karlstad. why so beautiful? <3
jag gick runt och fotade lite medans jag väntade på att Linda skulle komma med hennes buss. :)
 
Smile, Happy, Happines :)
 
 
Sen åkte vi mot Löfbergslila arena. där Mötte vi upp Anna! :)
Jag ringde ett samtal och sen var jag inne på Arenan :) TACK SÅ HIMLA MYCKET!
jag kan inte förklara hur TACKSAM jag är!!! TACK! <3
 
så träffade jag dom bästa igen, kramar & prat och kolla på lite soundcheck och åt gratis tårta:)
 
Jag och Linda :) Tobbe i bakrunden :)
 
       så skulle dom måla tavlor :)
   
så fint det blev !!! :)
 
sååå snygga tavlor!!! :)
 
sen var det dax för lite underbar sång!!! :)
 
inte lätt att få båda att kolla i samma kamera när flera fotar , hehe. ;p
 
Bästa Tobias & Pier! tycker om er så mycket...
 
fick matchbiljetter av Pier för dom skulle inte gå - så himla snällt!! , dock så blev det ju inte att jag skulle gå heller för ville inte åka själv till stan och hade ändå inte kunnat se hela ändå , så killarna signerade en till mig och en till Linda...När killarna gick så var det ungefär 20 min kvar att vänta tills bussen gick till stan ,Jag åkte buss till stan med Anna! :) Jobbig busschafför som bromsade för hårt så jag flög in i ett armstöd... gjorde sjukt ont!!! :( gick runt i fina karlstad innan de blev besök på mcdonals för att äta, sen vänta på tåget själv i 1h på tågstationen, kul... neä.. sen tåg iaf och de gick fortare tillbaka till hallsberg än till karlstad på morgonen :) 
SO BEAUTIFUL!!! :)<3
 
Kom fram till örebro vid 21.00 träffade Johanna och Malin, vi skrev brev till Erik. så såg vi dom gå massa gånger i en trappa, fina Erik kom och öppnade dörren så vi gav han brevet.. och vi kramades med honom:) aaw synd om matte .. han fick iaf kramar han med.. sen gick dom och man hörde asbra hur dom sjöng baby goodbye och dom andra låtarna....man ville ju in :( iaf M&J drog efter en stund och jag blev själv i kanske en kvart...sen var julgalan slut. Dilnya & Camilla kom ut till mig och strax efter kom fina
saucedo. vi gick mot varandra och kramades.frågade hur jag mådde osv. så tog vi en bild.finaste bilden på oss typ. nä men gillar den ändå :). hejdå kramar o så. glad att det inte var 10000 miljoner vakter o sånt. de var lagom stressat. visst han var lite stressad och skulle åka iväg i en bild med sin bror o några andra...  Taxi like a boss sen till min kompis :) men den var billig, tur det :)
 
 
Såå underbar helg! två underbara dagar .... träffade så många underbara fantastiska människor så mådde hur bäst som helst.:)
 
TACK TACK TACK TACK TACK SÅ MYCKET ALLA!! FÖR DENNA FANTASTISKA HELGEN!!! :) <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0