Sommar & solvarma dar

Rubriken, en Arvingarna låt :p
 
igår åkte jag ju då som sagt till göteborg, tog en buss så jag var där vid 18.30 .gick till packhuskajen. gick bra och hitta fast jag inte riktigt visste vart det låg. väl där så var det 20 minuter kvar tills det skulle börja, dom hade danskurs. ville verkligen dansa när jag såg alla som dansade... men snart så. 9 september<3 såg casper ställa upp saker på ett bord. sen började allt. jag började gå fram, fick en ganska bra plats, bakom dom som satt i rullstol. längst fram var det fullt redan "/ Glennartz började spela först.så bra dom är, var kul att se dom igen och på en större scen. sen kom Arvingarna och spelade lite, var kul att se dom igen , har ju varit en tradition sen 2003 att se dom varje sommar, sen skulle dom signera medans Glennartz spelade igen. och nu kunde jag ställa mig längst fram. sen hann jag se Arvingarna spela en kvart :(  innan jag var tvungen att gå till min buss.  kul kväll  ändå fast jag var där själv...
 
var som sagt lite svår fotat där inne, och valde att inte fota med blixt
också så dem flesta blev suddiga och sånt :( här är iallfall några bilder jag tog.
 
 
 
 Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon, för nya äventyr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0