I LOVE VÄXJÖ !!!!!!! :) <3

Gick upp 6 typ. gaaaaaaaaalet trött. skulle egentligen gå upp lite tidigare men det gick inte. ..så blev lite bråttom på slutet , fast kom fram till busstationen några minuter före bussen skulle gå  ,bussen stod redan där, insåg när jag var på bussen att jag hade glömt hembiljetten hemma. alltså biljetten som jag skulle resa hem med, hade tagit med kvittot man får när man skriver ut från sån där automat. FAIL! dom ser ju likadana ut.  bestämde mig att prata med SJ när jag kom fram till växjö om dom kunde lösa det. hade ju iallfall tågbiljett dit. bussturen på 36 minuter gick ovanligt snabbt, helt plötsligt var jag i Limmared där skulle jag vänta på tåget i ca 10 min. var rätt så kallt. men tur de inte var länge, så gick jag på tåget och började åka .:) efter drygt en timme på tåget så var jag framme. Ellinor hade inte kommit än så jag gick och pratade med SJ själv, dom fixade allt och jag ett papper där det stod jag köpt biljett osv. som jag skulle visa sen när jag åkte tåg ! braaa. ;) sen mötte jag Ellinor utanför tågstationen och vi gick på stan, kollade runt lite, hade sjukt roligt, längesen jag skrattat så mycket åt allt som dom timmarna, haha  blir bäst de vi sa stannar mellan oss  xD vi hittade tillslut två snygga tröjor som vi köpte i present till Pier & Tobias. :) sen hängde vi vid hotellet , hälsade på Alvaro som typ gick bakom oss när han skulle till scenen...  vi bestämde oss för att gå till ICA & väl där hade vi lika kul som på stan, hahahaha vi är så roliga. eller iallfall Ellinor :) drog tillbaka till hotellet och märkte att den svarta turnébussen + en vitrix bil stod där. ååh as usual min otur :( iallfall sen kom Annie & hennes kusin Natta..
 
 
  
 
Annie skulle köpa skor, så vi gick till en skoaffär först ,sen till mcdonals. vad annars ska man äta när man är ute? haha . 9 gånger av 10 äter jag där när  jag är på mina resor. iallfall där satt vi en stund. drog till ett biblotek ,sen HM? för att sen tillslut gå och sätta oss på en trappa vid scenen och lyssna på när sons of midnight repade .var gaaalet varmt. någon minut före 15.30 så gick jag och köpte Broken Doors skiva, har ju redan en , men vill ha en till :) så kom dom till lilla scenen för att ha aukustisk spelning, först stod vi ganska långt bak, men sen lite närmare på sidan i skuggan. filmade och tog bilder, men blev inte så bra från sidan! och här  var det även störande med att dom repade på scenen samtidigt, som de var i helsingborg och kristianstad var de mycket bättre, sen ville tvillingarna att dom skulle sjunga I miss U. men dom hann inte den, synd. :'(  Jag märkte Ola stod på scenen och hade soundcheck, gick dit men så stod han med ryggen åt publiken så fick ingen bra bild :( gick tillbaka till lilla scenen igen. och ställde mig i den lilla kön, fick autograf,pratade & tog kort med Broken Door, synd att på ena bilden blundar Pier och på andra jag :( haha, ajaa så blir de väl ibland + att på bilden jag tog på bara Tobias så blundade han med hahaha,  sen när dom var klara och skulle gå så gav jag & Ellinor våra påsar med t-shirtarna i present till Pier & Tobias. Ellinor tog bild med dom, sen Annie & Natta. om jag hade vetat att vi blundade på bilderna så kunde vi ju tagit en ny också, men så hade dom ju bråttom ...när dom gått så gick vi och satte oss mittemot hotellet på marken. haha. så satt vi där en stund, såg att BD hade tagit bid på våra t-shirtar  vi gav dom och taggat oss på facebook , underbara dom är:) , och sen gick och såg Ivi adamou och sen tillbaka till marken haha,  vi såg Robin Stjernberg komma till hotellet, gick fram & kramades , tog bild med han "du är ju överallt,kul" osv.  :) efter vi hade träffat han så fick jag veta att H.E.A.T. och Erik Grönwall hade kommit till växjö . så gick dit, var ju ändå på samma gata. såg han+ dom i hans band rigga på scenen. vågade inte gå in, chansar på att man inte fick de , även om jag vet det var några där. hade kunnat gå in kanske men inte själv och dom andra var inte alls intresserad över att träffa Grönwall :(
     
         
 
vi drog tillbaka till hotellet för att sen gå till scenen, var ju trotts allt bara 30 min kvar tills de började typ , det var gaaaaaalet fint väder och gaaaalet varmt kunde inte vara bättre!!!!!!!!!!!. när vi stått där liten stund så fick vi se att Pier & Tobias var framme och hälsade på publiken. så vi gick fram till staketet , franns ju fortfarande plats ,väääldigt långt åt sidan. highfive,kramar och ännu mer prat där innan dom drog iväg backstage och vi till våran plats. så började det. eftersom Pier & Tobias skulle iväg till Arvika direkt efter före sen spelning senare på kvällen, så uppträde dom först!! Galet bra var dom även här &  publiken var på , det var kul att se alla som klappade och hade uppe händerna osv. :)  sen sjöng stooshe , deras låtar är helt okej. sen Robin Stjernberg sen Sounds of midnight. sen sjöng Alvaro & Lars .  var tvungen att gå,, mitt tåg hem gick 20.25 :(. så sa hejdå till tjejerna vid 20.12 eftersom jag ville ha god tid på mig till tåget, hörde att Ola gick på scenen när jag nästan var vid stationen, tänkte vända, men ingen bra idé att de var 9 minuter kvar tills mitt tåg skulle gå. så fick hoppa det och fortsätta gå till tåget, det stod redan där och fick till och med vänta några minuter innan det åkte, men som sagt bättre för tidigt än för sent! :) det tog 1 ½ timme nästan nu eftersom jag åkte till borås, satt på stationen lite innan den stängde,sen träffade jag Angelica spontat en stund, sen gick jag till grand hotell och satt där och väntade ut tiden tills min buss skulle gå hem 23.40. var så galet trött på bussen så jag somnade en stund.
 
 
 
                                   Thanks everyone for a amazing day  !!!!!    
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0