Diggi-diggi-diggi-ding-ding-ding Här glider kingen in :) ÄLSKADE KALMAR <3

På Fredagen så vaknade jag & sandra jättesent och var jättetrötta efter gårdagens stora äventyr! <3  , vi laddade upp massa inför morgondagen kollade på massa film hela dagen och redigerade bilder osv :) på kvällen skulle vi laga kyckling med pommes, kyckligen blev inte så lyckad, vi hade nog glömt att tina den ordenligt :( så vi fick äta bara pommes istället #FAIL! jag tog ingen bild denna dagen.. .
 
 
LÖRDAG! så vaknde vi ,halv 9 ? jag bara kände hur ont i benen jag hade efter allt hoppande i torsdags, träningsvärk? haha ,vi åt iallfall frukost och fixade oss och vi åkte iväg vid 10 för att vi skulle kolla på sean banan & DARIN på stadsfesten. var framme vid scenen vid halv 11. haha de var några stycken där , men vi kunde ändå stå längst fram i mitten typ , de var lite segt att vänta ..men klockan tickade på och blev 12.  och sean banan kom upp på scenen. jag fotade massa, han var bra , ganska rolig och sa bra saker . även om jag inte gillar hans musik och så. så tiden gick rätt fort. under hans show så tog han upp två barn på scenen så gulligt. och så var han nere några gånger framme vid scenen också :)
 
                                                                                       
 
När han hade sjungit hade han signering så alla drog dit, var bara jag och sandra kvar vid scenen , haha xD efter ett tag kom Annie & Natta dit. vi bestämde oss att gå en promenad och kolla vad som hände bakom
scenen vid hotellet , så såg vi M.J där med massa vakter  :O  ...
 
 
älskar att det kom upp ett klipp med Broken Door på storbilskärmen.
var ju tvungen att fota och filma <3
                                                                        
 
        Sen gick jag & Annie till havet lite för att fota :) och vi hittade sötnosar på stranden? gräset :p
 
  så fint de var vid havet, verkligen :) sen gick vi tillbaka sean satt fortfarande och skrev men var nästan klar. jag & sandra drog  och  fixade min tågbiljettt hem. och åt mat på pizzeria. gud vad mätt jag blev. hehe. men gott med pizza :) sandra fick dra före mig därifrån för annie och natta orkade inte passa våra platser längre  :( bandet var på scenen när jag kom tillbaka &  efter ett tag fick vi syn på en glaaaad Darin! :) Han gjorde som i Borås och bara Soundsheckade en låt ... 
 
Efteråt så träffade vi honom lite! :)  <3
Annie & Natta ville inte va med på bilden så suddade dom ...
 
You are amazing! :) två bilder som Sandra tog på mig och bästa Darin.
Fina Darin & Annie , hon ville jag skulle klippa bilden så :)
 
Fotade också några  fina bilder på på Sandra med Darin :)
 
    Efter det lilla mötet med Darin som gjorde oss så lyckliga, så tog vi åter plats vid scenen igen för att vänta . solen stekte på och allt var så himla härligt! :) helt okay också att Broken Door hamnade på skärmen var tionde minut ett tag också  eftersom dom körde bara reklam o sånt i över en timme, najs najs:) 
 

We raise our heads and turn around
And leave our troubled minds behind
We know how to move on

We raise our heads and turn around
And leave our troubled minds behind
It´s time for changes in our lives

 

Timmarna gick och det blev kväll. :) såhär mycket folk var det en timme före :)

Innan Darin så var det ett förband :)

Sen började BÄSTA Darin! <3

Några av alla bilder jag tog . :) grym show & underbart att se den fantastiska showen igen. DARIN ÄGDE SCENEN! fick en liten känsla av att publiken inte var lika på som i Borås, men bara en känsla jag fick, såg ju inte vad som hände bakom mig...jag tror säkert jag har fel.  jag fick iallfal bättre bilder här än i Borås! :) även om dom flesta är helt suddiga här med osv. min kamera är ju inte så bra :( 

sen efter Darin skulle ju Miss Li sjunga så folk stod ju kvar, medans alla Darinfans gick till sidan av scenen...vi stod där ens stund. Broken Door hamnade på skärmen igen, kuuul ! :D har engtligen ingen aning om hur många gånger det där visades på skärmen under dagen kvällen :p MÅNGA!!!! de gillas  :) <3

 

Hängde någon timme där och hörde Miss Li .såg Darins band och vi pratade med en, nämner inga namn "han sover" ....tio min senare får vi en status uppdatering "TACK KALMAR!" på facebook.  "han halvsover" .... jo men visst jag tror också han gör det kl 22 på en lördagkväll :(   tror det kan varit så att han inte orkade träffa massa fans efter konserten.  men han kunde ju gått ut sen?! när de inte var många där..?! de var rätt så tråkigt att höra hur alla blev besvikna över att inte träffa honom :( , men jag var nöjd, hade ju ändå träffat han förut på dagen , även om det skulle varit roligt att träffa han igen :) <3 

 

vi drog sen efter en stund till Sandras pappa som skulle hämta oss, tog lite bilder på vägen sen sa vi hejdå Till Annie & Natta. innan vi hoppade in i bilen och åkte hem till Sandra, väl där så somnade  Sandra ganska fort, vi hade startat en film , men ingen av oss såg klart den... jag kunde först inte somna för de var bäcksvart i rummet :( hatar mörker

.

Darins turnébuss och en fin bild på Annie,Natta och jag :) hehe

 

söndagen sov jag till 10. gick upp och började fixa. väntade på att Sandra skulle vakna ,vi åt frukost och sånt .de känndes så tråkigt att allt var över, att tiden gått så fort. att det jag sett framemot jättelänge helt plötsligt var över :( men att tiden gått fort är ju ett tecken på att jag har haft roligt! OM JAG HAR HAFT ROLIGT!? Ja GALET ROLIGT!!   vi åkte någon gång vid 11 till stationen, väl framme där så stod redan tåget där så gick på. och började åka... tog evigheter tills jag var till Borås.  kändes som det gick mycket fortare att åka dit... som jag skrev i förra inlägget så är även denna dagen i kalmar fyllda med massa skratt och underbara minnen som jag aldrig ska glömma....i will never forget. never.

     

  STORT TACK FÖR DAGEN SANDRA,NATTA, ANNIE & DARIN <3

 

LOVELOVELOVELOVELOVELOVE.

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Kul att läsa din blogg, påminner mycket om min ungdom när man åkte och träffade olika kändisar. ;-) Nu får jag åka med min son istället. ;-) Vi ska på Rix Fm Festival på torsdag och tänkte höra om du har något tips på hur man träffar artisterna som ska vara med där. Han vill såå gärna träffa Eric Saade och du verkar ju vara expert så jag chansar och frågar. Men svara bara om du hinner och orkar. :-)

Svar: Hej kul att du gillar att läsa min blogg, oj jag vet inte riktigt ... ett tips är väl att kanske kolla om man hittar hotellet. eller bakom scenen, men där brukar det vara mycket folk.. sen kan man ju alltid kolla utanför där dom ska ha efterfesten med, men det brukar dröja en stund efter festivalen innan artisterna åker dit, så det kan ju bli ganska sent. lycka till , hoppas ni träffar honom idag. :)
myliiifeasmarika.blogg.se

2012-08-14 @ 22:19:17
URL: http://carrobakar.blogspot.com
Postat av: Annie

Hehe, tack själv! Helt sjuk dag egentligen =)
Gissa vem som festade med Darin sen då? - Min brorsa. Han bara: "Alltså, Annie! Jag festade med Darin och skulle ringa dig, men när jag gick iväg så glömde jag bort vad det var jag skulle göra! Och då glömde jag bort att Darin var Darin. Men nu kom jag ju på det!"

Man bara: Aaaa, Stephanie Meyer, ta det där med att D' var "helt förstörd" igen.

2012-09-02 @ 23:10:49
URL: http://naninasfoto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0