One year ago 110417<3


Amazing!!! :'D så fantastiskt bra så de är inte sant!!


fina bästa du.

blir nästan tårögd när jag tänker tillbaka på dagen, hur bra den var, hur sjukt kul jag hade med tjejerna och hur braa konserten var, sista gången jag fick se den :'( sen att jag och några av tjejerna va BS med E&M i några minuter, Danny va inte där då. men sen träffade vi han ändåå :'D , han var hur fin som helst mot min kompis<3 dom hade inte träffats på evigheter...

--------------------------------------------------------------------------
ledsen att jag inte har bloggat på länge , men har inte haft tillgång till dator så mycket:( skriver i ett annat inlägg en summering vad jag har gjort :) kanske imorn, eller senare i veckan...

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0