Time! :)

Time eller ja tiden som de heter på svenska går så sjukt fort, satt och tänkte på det i helgen, att det inte alls var längesen det var år 2003 & jag såg dom här  för första gången! då var dom yngsta 31 år..

hittade inte bilden som jag hade scannat in på augograferna från 2003 så de fick bli 2004 istället.:)

UPDATE , hittade visst bilden nu som jag inte hittade igår.:p

2003 autograferna! :p okej bilderna är typ  från samma tillfälle men ja. att de står 2003 , känns mycket längre sen än 2004, de är ju ett år längre sen.  shit jag va 12 när jag såg dom första gången , eller skulle fylla 13 nån vecka efter bara. :p men jag var tolv...hade ju inte fyllt tretton riktigt än då:p

så nu nästa år så fyller dom 40! :O
asså , hur kan 9 år gå så fort.. ? fattar inte egentligen...


2006! :p

alltså . mer än 5 år sen! ja fin bild, ja typ älskar den. bästa bilden på oss. :)
Kommer nog alltid vara bästa, fast jag vet inte men känns så.  jag saknar alla spelningar genom åren, har blivit runt 30 nu ,vissa har varit bätte än andra. och ja jag står för att jag tycker dom är bra! spelar ingen roll vad andra tycker &  dom spelar inte bara dansband . ! :)

Tiden är sjukt läskig, för ibland går den hur fort som helst och ibland inte, men man ska ta vara på dagen iallfall.
 En dag är 86 400 sekunder! ifall ni ville veta.:)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0