Set Your Body free!! <3

TjaaTjaa.Sitter & lyssnar på världens bästa Danny saucedo nu på spotify!! SYBF . nää inte alls minnen från sommarturnén!! åååh sakna! :'( <3 kollat på true talent & jobbat idag, annars så har jag tvättat och fixat.. livet är så bra nu. känner hur allting börjar ordna sig, helt sjukt att för lite mer än 1 ½ år sen så var allt kaos. mådde så dåligt i början av 2010 så de var inte sant... när man inte letar efter saker så kommer dom fram , hittade min idol 2004 dvd , så nu har jag 2 st. :p nån som vill ha? köpa? haha skoja, alltid bra med en extra om en skulle komma bort igen eller gå sönder eller nååt.  Imorgon får jag finbesök från Växjö .längtar ! :) så helgen kommer bli väldigt kul, kommer då inte bli så mkt bloggning tror jag inte :/.. .nästa vecka tänkte jag ha en liten tävling här på bloggen också :) juste inlägget jag tänkte lägga upp som jag kopierade från min gamla blogg de blev knas så jag var tvungen att ta bort de, har ju lösen & sånt där då kom de lösen här också.. och de vill vi ju inte ha här :p

Såg på True talent innan också på tv3, Sofia & Robert har dom bästa rösterna enligt mig just nu! :)
Så himla roligt att Sofia fick immunitet en gång till, ska bli spännande att se om hon tar den eller om hon sjunger.
hoppas hon sjunger för hon är ju så bra! :)


6 månader sen vårkonserten i Linköping! saakna! <3
fin kille. och nej de blåste ju inte alls så allt hår kom framför ansiktet, så fint alltså. men gillar bilden ändå, eller nej nu sa jag fel ÄLSKAR BILDEN! älskar han, älskar oss! :)

Ha en bra helg nu alla blogg läsare!! Puss ! <3


Kommentarer
Postat av: Emmy

Skönt att höra att du har det bra, att det går bättre för dig! :D

Synd att jag inte kunde komma i helgen :'( men vi får ta det en annan gång?! :)



Puss&Kram

2011-10-07 @ 11:00:48
URL: http://emmycalmius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0