October 3. :)

Tjaa, längesen jag bloggade nu.. helgen har varit bra, inte gjort så mkt sett på tv mest, på massa olika program, bland annat "sommarspelen" där Bobby var med och sen true talent avsnitten som gick i repris igår i typ 4 timmar xD, sett på en del olika filmer också :) Nu idag har jag inte gjort så mycket. redigerat lite bilder :) lagat mat med pappa med, våran relation är mycket bättre nu sen några veckor tillbaka, de är skönt, han är inte lika jobbig längre.. jag har så mycket att blogga om, men som vanligt ingen tid...imorn kommer ett tid inställt inlägg som jag kopierat från min förra blogg om en underbar dag :) <3

Igår dansade jag också bugg, var andra gången jag var där utav 4 gånger nu i höst...riktigt härligt! jag mår verkligen hur bra som helst efter jag tränat bugg. :D längtar redan till söndag ! <3


ETT ÅR SEN!! <3
tiderna förändras men minnena kommer ALLTID finnas där. det finns ingenting som kan sudda ut dom.
och det är det
bästa.


Olle & jag.  de är han som är lång, fast jag är kortis! :p

Ha en bra måndag bloggar mer imorn eller onsdag! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0