"If only you, would know me better,"

braaa dag med underbara saknade vänner.. kollat på massa artister hela dagen.den bästa va sist & grymt bra  asmed usual. :) älskar när man får ögonkontakt med han, fast vet inte vart jag ska kolla då..haha xD men han är fin. fick inte träffa han för han bara gick iväg från signeringen utan att alla hann fram. inte kul. men iaf *vink vink* till oss när han åkte iväg i en bil. najs!  sett några av årets idol nu med.fett! hehe, stör mig att de är ingen som jag tycker är sådär jättebra iår :/ tyckte inte ofs inte de förra året heller :p

näää nu kanske man ska sova. 02.48 är kl , eller 03.48 som min mobil är :p vintertid nu med.
bjuder på en bild från idag




godnatt. puss!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0