Angel! <3

Tjatjaaa! sitter & lyssnar på broken door just nu deras låt "Angel" . nee inte alls minnen från rix fm festivalerna detta året & förra.. träffade ju inte dom iår :( men fick iaf se dom live... dom är så bra! yaah!

har inte gjort nått specciellt idag, bara handlat & tvättat. gått 30 minuter promenad. :D mått mkt bättre idag alltså, igår var verkligen inte kul :( 




hahaaha knas fråga jag frågade till han idag :p vet inte varför jag skrev den igentligen :p men kul att han svarade iaf, man blir alltid så glad :D men haha.visst att 2 mil inte är långt? asså de är de ju eller? vad tycker ni? :p

4 år sen jag var i Smålandsstenar & träffade Danny och såg en riktig spelning för första gången innan har de bara varit signeringar med 2-4 låtar, minns dagen som igår! :p träffade Emelie & anna från gävle där så skulle dom sova hos mig, hade vi bestämmt före. såg Annie där med, så vågade jag inte hälsa på henne, assåå hahahaha , ja för hon är farlig :p sjukt bra spelning iaf. sen sjöng vi "öppna ditt fönster" sjukt fint utanför ett rum som Danny var i. hahhaha asså omg! xD sen träffade vi Danny så de första han säger när han ser mig är "hej marika" .. blev sjukt förvånad, vi hade ju inte träffats på typ 3 veckor och de var typ 5 gången jag träffade honom! :p lätt att lära sig namn? ja de har han, gav han ett brev med bilder på oss, hahahaha xD vi kramades och så pussade jag även han på kinden också. hihi:p sen typ åkte han iväg en stund och kom tillbaka, stod och pratade i typ en kvart-tjugo minuter där ute med oss & sen kom pappa och förstörde allt typ :( asså så dum. folk blev ju rädda för han med typ. "/ missade när Danny gick in, men ja ändå allt var sjukt bra! FYRA ÅR SEN NU DÅ. helt sjukt!



Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0