Örebro 25-27 november.:)

Åkte till Jennifer i örebro, när jag åkt en bit kom jag på att jag glömt både laddare & mobilhörlurar hemma, smart. satt & surfa på den andra gamla mobilen nästan hela vägen, så de gick rätt fort att åka, var framme vid 13.00 sen gick vi till Jennifers skola och lämnade henne för hon skulle ha lektion, jag & Natta gick runt lite på stan. träffade Loreen på HM. sen mötte vi Jennifer & åkte hem till henne , bara lämnade min väska åkte tebax till stan. hämtade en grej. träffade dely . sen var vi tvungna att åka hem ganska snabbt.. åt taccos, satt vid datorn & såg idol fredagsmys helt enkelt. såg sen på en timmes låg gammal jedward twitcam. asså knaskillar, saknar dom verkligen...




dagen där på sov vi länge, jag vaknade 12. natta en halvtimme efter mig och jennifer vid 13.00 hehe. .vi gick upp åt frukost och dushade. & fixade..drog in vid halv 4 .mot stan. sprang på Loreen igen och Pier & Tobias. så fail att jag fastnade i Loreen med min väska, nej haha inte alls pinsamt. :p  så himla kul att träffa broken door, dom är så bäst. kramades med dom lite & tog bild. :)) sen drog dom iväg, vi såg brolle med sin bebis i famnen , han ville inte ta kort. vi frågade först men då såg vi inte bebisen, men jag förstår honom, skulle inte heller vilja ta bild med folk om jag var känd & hade barn med mig... japp ne sen drog vi till mcdonals. Danny skrämde oss lite med en bild han la upp på dayviews. asså inte alls kul. kaosade till conventum med maten som vi tog med som vi inte hade ätit upp och väl där så pratade vi med en som jobbade där "ja" "ja" "ja".. bra men hela tiden var man förvirrad.satt & chillade utanför ett ica en stund, väldigt kul .. sen drog vi till hotellet mittemot, snäll personal som lät oss sitta i lobbyn. såg en viss snubbe i ett fönster och man blev typ överglad. asså haha ni skulle sett mig xD drog sen till centralen för att säga hejdå till natta :'(<3 sen drog vi tillbaka och mötte dely, drog till mcdonals igen. för att äta i lung & ro. drog tillbaka och hängde utanför hörde lite + att vi såg på storbildskärmar när dom öppnade dörren, ååh man vill in. försökte gå in typ 22.50 men dom ba nää snart. okeej? kom in 23.03 typ. hängde in jackan först och vi bara stressade fram till scenen fick gå omväg för de var massa bord i vägen... såg hela gänget göra dom två sista shownummrerna, ååh så braa han  är . & roligt att se brooken door med, fast kollade mest bara på danny! (a) dom gick av efter första shownummret sen gick dom tillbaka ., vi han gå till sidan och då fick vi m ed gå tillbaka,... jaa sen efter de så drog danny backstage, stod typ 2 meter ifrån han, en vakt emellan, och de var skynke ivägen fast de var ett litet mellanrum....

resten orkar jag inte skriva om, mår bara dåligt :'(
så jag lägger in lite bilder istället.







Tack Jennifer, Natta, Pier,Tobias, Looren & dely och alla andra man träffade som gjorde helgen bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0