behöver skriva av mig.

Vem vill ni att jag ska vara?

i flera år har jag fått höra saker och ting om mig som inte varit så snälla, och folk har gjort saker mot mig, vill inte ta upp allting i detalj då blir jag bara mer påmind, men om folk visste hur jag haft det skulle dom tänka sig för innan dom sa något taskigt till mig .

jag vet att jag kanske inte är den bästa personen, men jag försöker vara snäll försöker hjälpa människor, försöker att bli vän med folk som jag litar på. men de är inte lätt när man så sent som för 4 år sen fick höra "gå inte efter oss" "sluta glo ".  de är ord som tränger sig in djupare än man tror, folk säger att man ska glömma gå vidare. men det är inte lätt.

Världen är full av människor som mobbar andra och inte accepterar andra som dom är! . jag har blivit mobbad i nästan hela min skoltid. när jag bytte gymnasie så tänkte jag att de skulle bli jättebra för här finns ju inte dom som jag flyttade ifrån.men när jag väl började så vågade jag inte ta kontakten för att jag var rädd de skulle bli samma sak som i falkenberg, mitt självförtronde är i botten, och det blir inte bättre av att folk säger/snackar en massa skit om en.

jag skulle kunna skriva en bok om mitt liv, så hade ni kanske förstått hur jag mår när man får höra taskiga saker om en hela tiden, istället för att säga "vad fin du är idag" eller "hur mår du? " så har jag fått höra "vad ful du är" och "va inte med oss.."  allt för ofta satt jag ensam i matsalen i skolan. bara för att ingen ville vara med mig.

Det krävs så lite för att få mig att må dåligt , men lika lite krävs de att få mig att må bra. 
De gäller nog väldigt många.  men iallfall jag känner så också.

jag är en bra lyssnare.  jag har hört mycket under mitt liv.  under en skoldag så satt jag mest och lyssnade vad andra sa. istället för att prata själv.  jag är en person som vill lyssna, vill hjälpa , vill vara vän med många. men jag får aldrig riktigt chansen...


jag vill inte vara så blyg vill få bättre självförtroende men hur ska de gå när alla är emot mig hela tiden? :'( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0