3 år! 080524 <33





 
TRE år på tisdag 24 maj, minns dagen som den var igår första gången jag träffade Mattias & första gången jag såg hela EMD som grupp, minns alla dagar så väl, nu står jag här tre år senare med massa underbara minnen från 30 olika städer/platser. tror jag har spenderat hundratals timmar på tåg&bussar och säkert lika många timmar framför... olika scener, stora som små. Har lärt känna massor av underbara vänner, många utav er är dom bästa vännerna jag har. Minns när Alone videon släpptes hur fin jag tyckte den var, minns hur glad jag blev när baby goodbye blev 3a i melodifestivalen. minns också den sjukt underbara sommartunén 2009, när julskivan skulle släppas... TRE underbara år, tre år av lycka & glädje. Fler år ska det bli! Hoppas jag ♥

TAACK EMD för allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0