Grattis Ellen!

Tjaa! Idag fyller min kompis Ellen 19 år, eller igentligen heter hon Ellinor! men kallar henne Ellen.för exakt en vecka sen så var jag med henne, saknar den kvällen! :( den kunde inte bli bättre. lovar!  <3


Ellen till höger ! :)  & linda till vänster.
(hoppas bilden var okej att jag la upp ;) )

vi har inte träffats så jätteofta men dom gångerna vi träffats har jag haft väldigt kul! :) i sommar är de 3 år sen vi träffades :D hoppas du hade en underbar dag idag! :))

Kan ju också skriva att IGÅR fyllde mamma 49 år!  vet inte om jag får lägga in en bild på henne så hoppar över det. men Grattis! älskar dig Mamma! du är bäst!  :) <3


Kommentarer
Postat av: ellen

gulligt, hihi

tacktack :D

såg visst de lite sent, hahah

2011-03-21 @ 17:27:41
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0