7 mars.



Grattis ! :) vet att  ni typ inte ser nått på bilden men, igår var det vasalopp, men blev inte att jag såg på det, var så trött eftersom vi var länge i falkenberg, vi såg på mello och sen efter det någon film på 6an  men vi såg inte klart den...jag tycker linda skulle gått vidare i mello :( men dom som gick vidare är helt okej också... jag vet inte heller om jag röstade fel? för jag röstade en gång på Linda och stod nått i tidningen om att dom hade förväxlat nummer, de får inte hända igen på lördag. för man vill ju inte rösta på fel låt ju!! :/  åter igen till vasaloppet då en idrottslärare som jag hade hösten 2007- våren 2008 kom på 17 plats.  hur bra som helst ju!!! fasst han var 9a förra året..men nu åkte han på 03:58:11 ! och förra året på 04:05:08.  nästan alla åkte ju snabbare detta året....pappa åkte också på tiden.11:22:59 och förra året  11:31:48. kanske inte jättebra, men ändå, jag skulle inte ens klara av att åka dom där 9 milen så och pappa var ju också bättre detta året. :)

buggen igår var kul, men fattades killar ,så fick stå ganska mycket, kul att de satt en STOOOOR  spindel på toan också, jag hatar dom!! :'( 


Mello på lördag då, denna låten är grymt bra. även om det finns en bättre! <3


/ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0