25/3 våffeldagen.

Våffeldagen idag...men inte ätit några våfflor , får se om det blir imorn, kanske :)

Ett år sen jag var hundra tals mil hemmifrån  med Olivia på svt. vi satt i en soffa i entrén... var så nervös hur de skulle gå för Matte. fick sen massa sms vid 22.45 att han hade VUNNIT blev så glad :'D sen efteråt träffade jag grönwall som pratade med min kompis i mobil, och efter en stund kom Danny trodde helt seriöst att han hade gått någon bakväg eller nått för de dröjde jättelänge... vi hade redan missat våran buss till centralen -.- Han pratade med molly sandén , men sen tog jag steget fram och frågade om han kunde prata med min kompis... jag kunde knappt fatta att jag stod där mittemot han efter att inte ha träffat han på 3 & ½  månader.. eller 1 & en halv , beroende på hur man ser det...  jag höll min mobil mot hans öra , hade jag släppt hade den ramlat. ! kändes som dom sekunderna vi stod där var en evighet. allt var en dimma... efter samtalet så kramade han någon och sen kramde han mig , jag sa förlåt . "äsh tänk inte på det mer". dom orden var precis det jag ville höra från honom.  var så orolig att han inte skulle kunna förlåta mig, vad det handlar om vet dom flesta.. ni som inte vet behöver inte veta heller... jag berättade att jag hade saknat han, han sa nått fint som jag glömt av :( jag höll i hans hand. sen skulle dom gå till bussen till efterfesten så dom gick jag var sååååååå LYCKLIG! hämtade min jacka som var kvar på soffan och sen gick vi ut efter... och så väntade vi vid busshållplatsen. efter en stund ser vi en Limouisin åka förbi , gissa vem som satt där? JO MATTE .. synd man inte tänkte på att säga grattis till han vid entrén och bussen kom , vi kom till T-centralen. då gick de inga tåg till uppsala. fint! Ute i sthlm på natten, lyckat ! allt kändes som en dröm, vi träffade några på mcdonals som berättade att de gick en nattbuss till Uppsala...så vi åkte dit .kom dit vid 3 och då gick de ju såklart inga bussar hem till Olivia så fick vi vänta TVÅ timmar UTE till kl 5 då centralen öppnade !!! Gal1 och inte alls kallt nej!! joo de var SVINKALLT!!!, men ändå så värt det.!! <3 

inte så mycket bilder från dagen... men här är några:

Danny påväg in i bussen, haha . enda bilden på Danny från denna dagen som jag tog :/
tänkte inte så mycket på att ta bilder faktiskt.


E . Grönwall.



okej för att vara exakt så var let's dance finalen 26 mars, men det är fredag idag och de är final så de känns som ett år sen idag....

och  nu sitter jag här hemma..har inte ens kollat på let's dance, bryr mig inte så mycket i år vem som vinner.!men jag vet det blir någon som heter Andersson , haha :p men ska se resultatshowen som börjar mycket snart.. ska äta lite glass också...och sen sova.

/ Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0