ett år sen denna underbara dag 21/7-10...



Ett år sen jag var med Annie & Emilia i dom smålänska skogarna vid en sjö. fick va med & se&höra Darin ha soundshek  i över en timme <33 amaaaazing. awesomeee<3 saknar det massor, det var så varmt och han stod och drog i sin tröja hela tiden aaaaaaaaaaaaaaaah omgsh . <3 sen skulle dom typ äta , han gick förbi oss med två vakter, Emilia pratade lite med han när han stannade till vid oss. men sen skulle dom gå och ta mat . vi ville typ inte störa...men ville ju ta bild med han där tänkte att jag skulle göra det sen, men det blev aldrig så. .iallafall jocke hemming från emds band 2009 satt bakom oss. eller ja det är ju inte emds band utan dom är ett eget band men dom spelade med emd 2009. treevligt.men sen var vi tvungna att gå ut .väntan där ute var ganska seg men sen fick vi bli insläppta igen. hamnade på rad 2 . bakom några galna fans typ första/andra gången dom såg Darin eller nått dom var helt galna . kul det med.  :D Darin var söt som vanligt , sjöng  Lovekiller, Viva la vida, runaway, you're out of my life, money for nothing, step up & även vill ha dig!  Han var på scenen lite då och då och ibland var de kicki danielsson och några random personer xD. stämningen var på topp med ca 2000 i publiken. och sjön som bakrund. tog några riktigt fina bilder , kanske lägger in dom senare ... dom blev aldrig inlagda på min förra blogg för jag inte hann redigera dom..synd! men iallfall sen efter allt så bara stack Darin iväg med en flytflotte eller nått. inte okej.men iallfall dagen var awesome ändå !!! :'D <3 



Annie & Emilia med Darin och folket på scenen under genrept.

har redigerat alla jedward bilder nu så ska börja om en blogg efter maten om jag har tid, kom på att det exakt har gått 4 veckor sen nu, fast inte en månad sen. en månad sen på lördag om man ska gå på datum ! :p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0