always remember...

Tjaaatjaa, sitter och lyssnar på braig musik & planerat lite... nu känns de faktiskt näraaa. det kommer bli awesome! iallfall hoppas jag det :)  inte okej att det är jättedåligt väder ute, typ höst? okej 18 grader....

har totalt vänt på dygnet, vaknade vid 12 satt vid datorn. sen åt jag frukost , tände några fina ljus och tänkte på Norge och på en vän som förlorat sin lillebror idag :'( . R.I.P<3


Asså det är verkligen så HEMSKT det som hände i Norge, jag fattar inte, vart är världen påväg egentligen? varför all denna hat & ilska mot varandra? så hemskt att EN person förstörde livet för över 90 ungdomar & för deras familjer.  jag vet hur det känns att förlora någon som man älskar. Morfar gick bort för snart 5 år sen, jag minns dagen när mamma berättade det, jag kunde själv inte förstå riktigt att det var på riktigt det tog några dagar att förstå att man aldrig får höra hans röst eller få krama honom. 

Hemskt är det också för min kompis, men du ska veta att jag finns här för dig även om jag inte kan göra så mycket mer än bara finnas här om du vill prata. det är så hemskt när barn dör, som har hela livet framför sig...ush nej jag kan inte skriva mer börjar bara gråta av det :'(
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Helgen var underbart rolig annars,, massa mys med mina kusiner och Madde kom på besök på mitt kalas. vi satt mest och pratade var med mina kusiner lite, åt tårta  :) Malin&christer var också där såklart, fick världens finaste paket av dom hehe.  Innan Madde kom så åt vi grillat ute sen började det ösregna och vi fick ta in allt, men sen satt vi ute och fikade igen och så började det ösregna igen så då var de bara att bära in allt igen. haha xD

                                 
                                 
                                          
finns inte så mycket mer att säga mer än att dagen var underbart bra tack vare alla nära & kära! :)

Idag så fixade Annelie  min nya header,tack! , var trött på den gamla ! :) denna nya känns mycket bättre... vad tycker ni? var inte rädd för att kommentera. det är bara kul att läsa . om ni skriver nått snällt vill säga :p



Ett år sen Centralen i gbg . awesome dag! :) 
jag minns dagen som igår & jag ska aldrig glömma den dagen. Hur fin han var mot mot oss. fast han fick bråttom iväg med tåget för han stod och pratade med oss :)

/Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0