IT'S A RAP?!?!?!.

Filmen var sådär.. väldigt mycket skämt som inte ens var roliga. :O men gick att se på iallfall. jag älskar ju Beckfilmerna så då borde jag inte gilla den här. Satt och kollade runt på facebook. på E.M.Ds fb sida.. på vad bara dom skrivit ..bläddrade ner. hittar TVÅ KLIPP från 30 november som jag INTE sett. asså :/ hur kan jag missa dom??? typ hundra år senare hittar jag dom. ! :O  lyckades spara en till datan . :'D



Hahahahahahaha xD lite osynkat ljud också :((

hur bäddar man in klipp från fb ,nån som vet??  vet inte det riktigt så de får bli en länk istället.. http://www.facebook.com/?ref=logo#!/video/video.php?v=146355555414481 . ♥

Puss på er/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0