i love it ♥

kom nyss hem från ett  jobbigt,tufft och härlig bugg-träning. jag måste bara säga att jag älskar det! dansen är mitt liv, har dansat bugg från jag var sju år. men inte hela tiden har haft en del pauser i mitt liv. men i den klubben jag tränar i nu har jag gått i tre år och ca två månader.  ångrar verkligen inte att jag gick dit fasst jag inte kände någon . tvärtom skulle ångrat mig om jag inte gick dit...

Nu ska jag se OC snart. :) imorn är Danny på radio Mix megapol 07:00 och The Vocie 07.20. vakna med the voice går ju på tv också missa inte det! ;)


 finis, västerås 101030 - tre månader sen, jag var gladare än vad jag ser ut på bilden, jag var otroligt trött den dagen "/awesome att vi ens kom dit, när allting gick emot oss .:(

http://www.youtube.com/watch?v=hkoA0MCZWck
hur underbar får man vara? kolla på klippet. älskar hur han pratar, hans röst, och hela han.

Puss! /♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0