1 januari 2011.

Bye 2010 , Hey 2011 . nytt år, nya äventyr...

hey, gott nytt år & god fortsättning på året. igår var kul, var hos en kompis . :)
mamma och jörgen var också där för dom är kompis med hennes mamma. det var trevligt ;)
är lite seg idag. haha. xD

hoppas ni hade en bra nyår ni med ! :)
jag har tänkt att skriva lite om 2010 senare i bloggen & bomba med bilder från förra året.
känns helt sjukt att år 2010 är slut. :s bilden jag la in på nyår, var bara en väääääldigt liten del av alla bilder som jag tog förra året.  ska också försöka fixa in någon lista om 2010 också.  ;P 

                    
Rix i växjö var bara en av alla underbara dagar som jag vill minnas från 2010 .


Nu väntar det en pizza på mig i köket, bloggar imornkväll kanske. Puss/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0