kärlek till er! <3

bad day, på många olika sätt.  orkar inte förklara... stor kärlek till mina vänner, ni vet vilka ni är! 
ni vet att ni finns där för mig när jag behöver er, ni vet att jag finns där när ni behöver mig.<3

tänker jag bara på mig själv? nej jag tror inte det.  jag tänker varje sekund på dom som jag tycker om mest.allt för lång tid går det mellan jag träffar en del vänner, det kan gå 2 månader, ett halvår eller mer... om man hörs av, och pratar så kan det funka, men kan lätt bli att man glömmer varandra :'( det är då man förstår vad det är man saknar när man inte har det.

jag skulle kunna skriva en hel bok utan att någon förstod hur jag egentligen mår ibland...ingen kommer någonsin förstå hur ont vissa saker har gjort, att de har skapat ärr i mitt liv av allt taskigt folk har sakt till mig under mina år på jorden, jag försöker glömma, försöker fokusera på allt bra, men återigen faller jag tillbaka.  hösten 2006 ,värsta hösten i mitt liv. började gymnasiet i falkenberg, kände ingen  blev utfryst direkt nästan, började "va" med några och det slutade med att dom bad mig att sluta gå efter dom, och en gång flyttade dom min tallrik i matsalen vid deras bord när jag satte mig vid dom. SÅ SNÄLLT,blev verkligen jätteglad.


somsagt jag skulle kunna skriva en hel bok, ingen fattar.
Danny är ljuset i mitt liv, mer än fyra år sen jag träffade han första gången.
har lärt känna många vänner genom åren, en del har stannat, andra försvunnit :(
bilden är från 15e december 2009, klippte bort mig lite , bilden blev bättre & finare så!


Ska sova nu, kanske är jag på bättre humör imorn  / </3


Kommentarer
Postat av: victoria Bergstrand

:(:(:(

2011-02-15 @ 21:48:07
URL: http://vbergstrand.blogg.se/
Postat av: linda

kram på dig!!<3

2011-02-15 @ 23:45:39
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0