idag <3

så fastnade jag vid en data igen :P  vilken underbar dag det har varit !  :)  kunde nästan inte blivit bättre. lovar en lång blogg om dagen imorn eller kanske måndag, beror på hur allt är . och så måste jag få alla bilder först , ingen kul blogg utan bilder :/  imorn ska jag iallfall bugga , det ska bli kul .  :) <3  imorn är man med på tv också, minuten 20.00 svt1 . kolla inte !! hahaha ,men dagen är minnen <3 minns hur man satt där för ca 5 månader sen i den studion och kollade på när dom tävlade, hur glad man blev när dom klarade allt . sjukt bra musik emellan "pauserna " också ,. waka waka tex . när jag hör den så tänker jag på den dagen. hehe :P får ju se reprisen eller på någon data eftersom jag kommer missa imorn :/

nu måste jag gå.
får bli en minbild på matte & cissi ETT HELT ÅR SEN IDAG!!! whaaaat ?
kan inte fatta, den dagen var ocksåå braaaaaa !

/ Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0