Glad alla ♥-nsdag! :)

Tjaa, ny vecka & ny dag! ;)  helgen var mysig!  igår på buggen var kul . meloveit! :)
idag på praktiken var bra, fick några härliga pussar, hahahaha xD när jag skulle gå hem fick jag en chokladask, f1 snällt. tacksåmycket!:) har typ halva kvar.. ooops!  satt på facebook såg D var inne på fb, slängde in en bild, några minuter senare så kommenterade han , jag blir alltid lika glad :) han har så rätt.  på torsdag nio veckor sen!! :O och onsdag 2 månader sen :'( ...längesen!  men de känns inte så längesen ändå :D men snart! :'D


vet inte varför  de blev såndär text och grejs vid sidan av , haha. fiiiiint!



hanärfin<3

Tokyosingeln, så liten :P <3  



Har också fått massa fina sms från vänner, familj & släkten. ni betyder massor!
 ingen nämn och ingen glömd!
bilden här under fotade jag sista helgen i januari.
blev rätt nöjd för att inte vara världens bästa kamera.


Puss & kärlek / ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt han e :) <3

2011-02-14 @ 21:58:05
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0