första februari.

första februari idag.  hela januari har gått så fort...  gårdagen började bra med med Danny på radio & tvn på mrogonen, praktiken var kul. sen hemma. allt blev så jobbigt, orkar inte gå in på deltaljer -.- , men jag mådde verkligen inte bra av allt som hände :'( allt blev lite bättre senare på kvällen,  avslutade dagen med ett avsnitt av OC .  idag vaknade jag och var helt slut av igår, orkade verkligen inte gå upp, men sen kom jag på att Danny var på radio & jag ville till praktiken. så jag kämpade mig upp och jag mådde bättre. dagen har varit lugn, inte som igår.  så de är ju bra! :D

har hållt på med att lägga in bilder i bloggen om mitt inlägg om 2010 , jag lovar er, när de kommer, ni kommer förstå att de tagit tid att fixa allt det, när inlägget kommer, haha. kan bli klart denna veckan, eller nästa. det beror på.  så håll ut ;)



http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=29#/rosta
glöm inte rösta på min kompis, skulle betyda så mycket om hon var en av dom 10 som får chansen att få sjunga i studio med grabbarna.  klicka på länken & rösta, tar bara 5 sekunder.

/ puss godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0