bilder från 22-23 januari. :D

Hej tänkte ladda upp några av bilderna jag fotade för några helger sen :)  fin helg med fint väder. fångade ett stort sista ögonblick, alla fem katterna satt på bilen. två dagar senare dog Lissie. :'( R.I.P du finns i mitt hjärta för evigt.



                                      Wilma & lalla  i falkenberg <3 


                                        aaaw , Lissie i miss you <3
 



              bilden är tagen från ett bilfönster, har inte redigerat bilden :)

/ Puss ♥


Kommentarer
Postat av: ANNIE ~ FOTO&DESIGNBLOGG

sv: Jag har faktiskt inte läst så mycket om vilka som skulle vara med , har för mig att jag såg Sanna ? Henne gillar jag så det kanske är hon isf , dudå? :D

2011-02-09 @ 20:32:10
URL: http://annuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0