Bättre sent än aldrig. :p

nyårstestet!
2010
börjar gå mot sitt slut,här är en sammanfattning genom ditt 2010!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

yes massa saker :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade typ inga :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja , Emma, Ronja, och sen  kanske  man inte  ska säga vänner men iallfall,  Markus & Matte. <3

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5.Vilka länder besökte du?
Räknas malmö som eget land? haha :p


6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?mer Darinkonserter &  pengar  (a) <3

 7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Oj men hur ska man kunne välja en bara? :O
finns såååå många bra men för  att nämna några 10/1 ,19/2. 18/4 . 28 maj, 29 /5 , 1-2 juli , 25 juli , 2 augusti, 5/8, 6 augusti , 15&16 augusti , 21 & 22a augusti , 20 september , 4 oktober, 4 decmeber  BARA NÅGRA långt ifrån alla <3



8. Vad var din största framgång 2010?
att jag lärt mig tro mer på mig själv...

9. Största misstaget?
Vårgåda :'( varje dag tänker jag på de typ, hur de hade blivit om jag var hä istället för hos mamma,  gjorde big mistake i februari också, minns hur dåligt jag mådde då.. ingen orsak men ja...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja förkyld massa & mått dåligt :(

11. Bästa köpet
?
Oj vet inte,  alla tågbiljetter, :P, Melodifestivalbiljetten av madde. <3


12. Vad spenderade du mest pengar på?

Behöver jag svara? you know. Resor och spelningar  ':)<3

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja :)

14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2010?
Darin - You're out of my life, Darin - viva lavida, Erik grönwall - Higher Broken Door - In The Shadow [Sunday Morning] , Shakira - Waka waka
EMD - What is love,Lovestoned - Rising Girl
 Yolandla Be Cool & DCUP - We No Speak Americano
Med mera..  
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Båda tror jag  :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sett Darin mer, inte varit så blyg  haft mer pengar ,  tränat mer..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
gråtit & suttit vid datan :(

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma hos min kusin med Pappa, Ann , Marie, Lasse, Christer , Malin, Bella, Farmor & min bror.

19. Blev du kär i år?
haha kanske :/

20. Favoritprogram på TV?
Idol  typ , nej jag vet inte:)

21. Bästa boken du läste i år?
vet inte

22. Största musikalista upptäckten?
Broken door Lovestoned Erik grönwall <3

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
pengar 

25. Något du önskade dig men inte fick?
tror de
.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?Vaknade i småland hemma hos Annie, sen träffade jag Ellen, åkte buss till växjö, köpte cider & smirrnoff på systemet (A)  & tåg till Borås, träffa pappa & Ann för fösta gången,  sen såg jag Nanne gröwall & timotej . haha.  

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaa såklart de finns. ....

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
vet inte.

29. Vad fick dig att må bra?
Mamma, EMD, Darin, Kompisar, Kusinerna , min Faster & Dansen ,

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jadu
,
31. Vem saknade du?
Morfar :'(

32. De bästa nya människorna du träffade?
 Erik Grönwall , Felicia, Bella, Annelie , Li , Victoria, Pär  ...glömt någon?  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0