6 år sen! 24 februari 2005<3


Tjaa sitter just nu på bibloteket, ingen data hemma när han jobbar  har pappa bestämt ! :/ menmen hoppas på datan ikväll iallfall <3 annars tänker jag se på någon film eller somna tidigt.   idag är det 6 år sen jag träffade Darin första gången<3


Första Autografen på första skivan, jag minns hur den dagen var, hur glad och nervös jag var i skolan,gick i 8:an då, slutade tidigare, jag visste inte att han bara skulle signera så ställde mig inte i kön för än han kom. :P sjukt lång kö. tog han i handen vid bordet när jag kom fram & de var typ bara hej bra och tack jag sa, haha.  men den dagen var början på allt efter den dagen var jag ännu mer fast än vad jag redan var.  har träffat Darin 37 gånger efter den dagen, under dom här åren har träffat han i skåne, halland, småland, göteborg, örebro, stockholm, norrköping, Linköping. m.m. det är alltid lika kul att träffa honom. det är han som fått mig att hitta mig själv, att hitta vem jag är.  Jag älskar hans musik , alla skivor och alla låtar.  vissa låtar är bättre än andra men alla är verkligen bra, man märker också hur mycket han utveklas inom musiken och sin personlighet. om man kollar på gamla klipp från idol så märker man hur blyg han var och nu ser man att han inte är lika blyg längre. nu har det snart gått 6 månader sen jag träffade honom senast.  hoppas på en stor fet sommarturné till sommaren :') <3

har tyvärr inte så mycket bilder från den 24 februari 2005...
finns bara en bild på mig som är på datan hemma och så några suddiga mörka "vanliga" bilder



april 2007 & augusti 2010 <3

Nu var datatiden snart slut på bibloteket :( ska gå och fira nu på sibylla. haha och när jag kommer hem ska jag ha Darin-låtar maraton.  <3

/puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

på darin dvdn, är det med videos där fans hälsar till darin?

2011-03-05 @ 14:39:20
Postat av: Anonym

svar till anonym ; nej men dom intervjuar några fans efter konserten. och det är klipp när några sjunger och sånt.

2011-03-05 @ 15:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0