i ett stort gult (varu)hus...

Tjaajtjaa..sitter i ett stort gult (varu)hus nu, gissa vilket? :p haha .svårt va?
nej men skulle kolla en viktig sak och då köpte jag 1 timme, så nu är det en liten stund kvar...
saaaknar pappas dator hemma med alla bilder, mammas dator är Seeeeeeeeeeeeeeg! fast jag flyttat över massa bilder till ett USB. men jag tycker synd om gamlingen, datorn fyller 9 nästa år :/  vill ha en egen, vill ha en iphone med... har bestämt att under nästa år ska jag både ha en dator & iphone ,får se hur de går med det...
fick veta en aaweesum sak av jennifer i förrgår med. mys på det!! och dagen efter blir det John & edward .
.aaaaah shiiit kan inte fatta 30 SMÅ dagar kvar.. denna gången måste jag seriöst prata med dom. de får inte bli som i sthlm sist, fast de kan det inte bli typ för att nu kommer jag inte  se dom sjunga. :(

annars julen har varit bra. lägger in dom få bilder jag tog :p och så kommer de mera bilder från kyrkan sen och ja lite andra bilder, känns som jag skriver jag ska lägga in bilder så blir de aldrig av :( men så blir de ibland.

snart ska jag shoppa lite & ikväll blir det bio <3

Puss!

  
tre bilder från arkivet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0