awesome måndag! :')<3

Vaknade vid 11, såg att de hade snöat lite, såå mys! åt frukost och gick till stan, fotade lite & så, det var verkligen så sjukt fint väder , satt vid vattnet en stund & lyssnade på musik:) sen åt jag på sibylla, tog bussen hem gick & mötte Nathalie i stan som jag inte träffat någon gång förut... vi pratade medans vi frös ute , Marcos ubeda gick förbi & hälsade på oss :p. han är kompositör, producent och musiker. skrivit massa låtar till melodifestivalen osv om ni inte vet.. japp! fick veta att vi missade när kevin kom dit :( hörde när allt började & så, eftersom de var så f1 kallt ute så drog vi hem en stund. och sen gick vi tillbaka & möttes utanför när allt nästan var slut... så hamnade vi inne helt ensamma med Kevin, Sofia, en vaktmästare och en annan snubbe en stund... Kevin kom ihåg mig från dagen innan, haha xD allt var verkligen så bra. vi pratade,kramades, tog bilder & så pratade han med underbara Emelie i min mobil. :) Det var så himla kul att träffa kevin där, jag orkar inte skriva upp allt vi sa osv. de stannar mellan oss, men han önskade iaf god jul. Han är en så fin människa.<3

                               
                               
                                
                                
                               
                               
 
Tack Kevin & Nathalie för idag!! :')<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0