Svar på kommentar!



Moget att klippa in mig? har inte ens klippit in mig den enda som jag klippt in är Danny! jag stod där  brevid matte. sen brevid Matte så stod Erik sen Erica,Danny & Felicia...så jag var med från början! ja de stämmer att jag klippte bort dom två för dom två har klippt bort mig (okej ingen bra orsak egentligen men)... tro mig! jag var med där med dom alla 5, jag var med hela tiden . från Erik kom fram till oss kramas & bad oss passa hans kaffe & solglasögon medans han hämtade sin iphone i sin bil, när han satt i soffan med oss och spelade spel på sin iphone. tills Danny & Matte kom dit.


Ericas bild. halva jag,Erik & Danny! från samma dag.
-------------------------------------------------------------------------------
Jag var arg igår, men samtidigt ledsen & besviken på mig och allt....
varför inte visa lite tacksamhet? efter allt jag gjort...betalat vandrarhem,tågbiljetter/bussbiljetter, konsertbiljett, lånat ut pengar till mat för jag vet inte för hur mycket som helst. En fråga jag ställer mig vem skulle göra allt detta för mig? jag vet svaret de är inte många.. jag gjorde allt detta för att vara snäll, för att jag brydde mig, för att jag trodde våran vänskap var bättre än vad den egentligen var, men tillslut så når man en gräns när allt handlar om pengar. Pengar växer inte på träd.  People change but memories remain. Jag saknar allt vi upplevt och gjort tillsammans. har haft så galet roligt. Känns tomt nu när allt över.....Ibland känns det som att vissa bara leker med mina känslor & bara lämnar mig. säger inte att de är så nu, men de är inte första gången som folk "gör slut" på vänskapen :'( jag har så svårt att glömma allt, jag har lät att förlåta människor som en gång kommit in i mitt hjärta <3












-----------------------------------------------------------------------------

nu ska jag gå en promenad ner till stan och träffa en vän som jag inte träffat på länge...
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0