Saknade Sister <3


Sis ,Äntligen träffas vi snart igen!! :'D längtar sjukt mycket...vi har kommit varandra så mycket närmare detta året<3 är så glad för att jag har hittat dig, du får mig att må så bra när jag mår dåligt, vet att du alltid finns där för mig!:D


jag satt och funderade igår på att jag egentligen inte borde tänka på dom som inte bryr sig om mig tillbaka :( bara onödigt... men svårt när man har massa minnen tillsammans, men tiderna förändras...


Ett år sen Darin i bengans, mys dag! :)
efter den dagen har jag bara träffat han 2 gånger. snälla ge mig ett datum snart.. i typ oktober? :) eller i september NÄRA här? <3 can't wait.

Finns inte så mycket mer att skriva... har inte tillgång till dator så mycket nu så smsa! ni som har nummret.<3
TAGGA SÖNDAG! AWESOME :'D <3

9? 15? 29? :) <3

Puss&kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0